امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بخشی از وظایف مدیریت و پرسنل کافی شاپ
#1
فردی که مدیریت یک کافی شاپ را برعهده می‌گیرد یا در قسمت های مختلف کافی شاپ مشغول به کار است می بایستی با فضای کافی شاپ به صورت کامل آشنا باشد . به علاوه فردی که مدیریت یک کافی شاپ را بر عهده می گیرد ، می بایستی با اصول مدیریت پرسنل ، مدیریت مالی ، مدیریت فضای کافی شاپ ، مدیریت سفارش ها و ... به صورت کامل آشنا باشد تا بتواند کافی شاپ را به بهترین شیوه مدیریت کند و مشتریان خود را داشته باشد . همچنین می بایستی با انواع مواد اولیه برای تهیه و سرو انواع نوشیدنی ها آشنا باشند تا بتواند بهترین مواد اولیه را آماده کنند . در نهایت کارکنان کافی شاپ می بایستی با طرز تهیه و سرو انواع نوشیدنی های سرد همچون موهیتو ، اسموتی ها و .‌‌.. ، طرز تهیه انواع نوشیدنی های گرم انواع قهوه ها ، طرز تهیه و سرو انواع چای ها و دمنوش ها و ... آشنا شوند . کارکنان یک کافی شاپ موظف اند تا با توجه به سلیقه ی افراد ، نوشیدنی مناسب آن ها را تهیه و سرو کنند ‌. این ها بخشی از مواردی هستند که در دوره های آموزش کافی شاپ خدمت هنرجویان و علاقمندان این حوزه تشریفات ، آموزش داده می شود.
[تصویر:  coffee-shop.jpg]
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نقش مدیر کافی شاپ در موفقیت آن tina 0 164 2020/02/29، 08:20 PM
آخرین ارسال: tina
  ویژگی سیستم مدیریت محتوای طراحی سایت azadehsadeghi 0 332 2019/07/03، 09:18 AM
آخرین ارسال: azadehsadeghi
  تشخیص سیستم مدیریت محتوا طراحی سایت azadehsadeghi 0 222 2019/06/20، 05:44 AM
آخرین ارسال: azadehsadeghi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان