امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سیستم پشتیبانی در طراحی سایت
#1
سیستم پشتیبانی در طراحی سایت

طراحی سایت پس از طراحی سایت یکی از مهمترین مراحل و اقداماتی که وجود آن لازم و ضروری است اهمیت سیستم پشتیبانی و انجام خدمات رسانی به مشتریان است. هرچه پاسخگویی شرکت شما بهتر و مسئولانه تر باشد بدون شک موجب رضایت مشتریان نیز بهتر فراهم خواهد بود. طراحی سایت بدون اقدامات پشتیبانی برای مشتریان بدون شک ناخوشایند است به همین جهت بسیار ضروری است که در هر شرکت طراحی سایت علاوه بر واحد طراحی سایت یک واحد پشتیبانی نیز برای رفع مشکلات ایجاد شده و پاسخگویی به نیاز های ارباب رجوع حضور داشته باشد. در ادامه به معرفی سیستم پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت خواهیم پرداخت.

طراحی سایت.طراحی سایت.طراحی سایت.طراحی سایت

سیستم پشتیبانی تلفنی در طراحی سایت 

طراحی وب سایت یکی از قدیمی ترین سیستم ها در شرکت های طراحی سایت وجود سیستم پشتیبانی تلفنی می باشد. برای اینکار مشتریان پس از تماس با شرکت طراحی سایت به اپراتور مورد نظر وصل شده و مشکلات و ایرادات ایجاد شده در سایت خود را مطرح می نمایند و اپراتور با راهنمایی و ارائه ی نکاتی سعی در رفع مشکل ایجاد شده خواهد نمود. به منظور اطلاع یافتن از روند پشتیبانی برخی از شرکت ها اقدام به ضبط این مکالمه ی تلفنی بین مشتریان وکارمندان شرکت می کنند تا به توانند به خوبی از روند این پشتیبانی توسط کارمندان خود به خوبی مطلع باشند. یکی از مشکلات و ایرادات این روند زمان طولانی رفع مشکل است و گاهی یک مشتری باید زمان زیادی را پشت خط باشد تا مشکل رفع شود و در چنین شرایطی مشتری دیگر باید پشت خط تلفن منتظر باشد تا در صورت خالی بودن خط بتواند به یک پشتیبان وصل شود.

سیستم پشتیبانی تیکتینگ در طراحی سایت 

یکی از جدیدترین روش ها و سیستم ها سیستم پشتیبانی طراحی سایت سیستم تیکتینگ است. در این روش مشتریان می توانند از طریق ارسال تیکت سوال و یا مشکلات مورد نظر خود را با پشتیبانان شرکت مطرح نمایند. برای این کار شرکت مورد نظر باید یک پنل کاربری را برای کلیه ی مشتریان خود اختصاص دهد تا مشتریان از طریق ان پنل و پس از ورود به پنل کاری خود به طور مستقیم بتوانند با شرکت در ارتباط باشند و از طریق ارسال تیکت پشتیبانان با مشاهده تیکت مورد نظر به اصلاح و رفع اشکلات مورد گزارش داده می پردازند. همچنین مشتریان می توانند با ارسال گزینه ای اهمیت و میزان ضروری بودن تیکت مورد نظر را مشخص نمایند تا پشتیبانان در صورت مشاهده ان را در اولویت قرار داده و در سریع ترین زمان ممکن به تیکت مورد نظر رسیدگی و پاسخ دهند.

طراحی وب سایت.طراحی وب سایت.طراحی وب سایت.طراحی وب سایت
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  3 روشی که طراحی وب و بازاریابی با هم برای رشد کسب و کار شما کار می کنند kkhojasteh 1 250 2024/09/16، 05:08 AM
آخرین ارسال: raffae
  طراحی سایت آگهی: sitecup1 2 3,765 2020/10/02، 05:17 PM
آخرین ارسال: DONYA66
  .طراحی سایت با وردپرس sitecup1 1 2,239 2020/10/01، 07:06 AM
آخرین ارسال: vantopc
  طراحی یک صفحه محصول شگفت انگیز با پیوست های CSS پس زمینه hostcode 0 1,132 2019/06/17، 09:28 PM
آخرین ارسال: hostcode
  طراحی سایت خرید و فروش اینترنتی sitecup1 1 2,493 2018/07/29، 01:07 PM
آخرین ارسال: 8908190
  اضافه نمودن بعد شخصیتی در طراحی سایت sitecup1 0 1,361 2018/07/23، 11:10 AM
آخرین ارسال: sitecup1
  طراحی سایت مشاغل خانگی: sitecup1 1 2,422 2018/07/08، 03:56 AM
آخرین ارسال: 8908190
  طراحی سایت و نکات طلایی درمورد گوگل sitecup1 1 2,741 2018/07/08، 03:54 AM
آخرین ارسال: 8908190
  .طراحی سایت صنعنی sitecup1 0 2,323 2018/07/02، 02:14 PM
آخرین ارسال: sitecup1
  طراحی سایت مدارس sitecup1 0 2,527 2018/07/01، 11:39 AM
آخرین ارسال: sitecup1

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان