انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان
قیمت کمپرسی بنز 1924 - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان (http://topostudio.ir)
+-- انجمن: انجمن تبلیغات (http://topostudio.ir/Forum-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA)
+--- انجمن: بازارچه تبلیغاتی (http://topostudio.ir/Forum-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DA%86%D9%87-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C)
+--- موضوع: قیمت کمپرسی بنز 1924 (/Thread-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DA%A9%D9%85%D9%BE%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%B2-1924)



قیمت کمپرسی بنز 1924 - bahram - 2023/03/10

کمپرسی بنز 1924 یک خودروی جان سخت و قدیمی است که توسط شرکت بنز در دهه 1920 ساخته شد. این خودرو با طراحی کلاسیک و قدرتمندی که در آن زمان برای خودروها نادر بود، محبوبیت زیادی پیدا کرد.
کمپرسی بنز 1924 دارای یک موتور 6 سیلندر است که به وسیله یک جعبه دنده دستی کنترل می شود. این خودرو به دلیل طراحی بسیار زیبا و نوآورانه‌اش، به عنوان یکی از خودروهای پرطرفدار و برجسته در دهه 1920 میلادی شناخته شد.
قیمت کمپرسی بنز
قیمت کمپرسی بنز 1924 در ایران بستگی به شرایط بازار دلار و نوع مدل خودرو داشته است و بدلیل دقیق نبودن اطلاعات در دسترس، نمی‌توان به طور دقیقی قیمت آن را تعیین کرد. در حال حاضر قیمت مدل 1401 تا 4 میلیارد تومان برآورد می شود. البته قیمت کمپرسی کارکرده بین 1/5 تا 3 میلیارد تومان نرخ گذاری شده است.

[تصویر:  benz.jpg]

بنز چندین مدل مختلف خودرو را تولید می‌کرد که از موتور‌های مختلفی بهره می‌برد. برای مثال، مدل بنز 10/40 از یک موتور چهار سیلندر با حجم 2.6 لیتر استفاده می‌کرد که توان خروجی آن 40 اسب بخار بود. همچنین، مدل بنز 15/60 از یک موتور شش سیلندر با حجم 3.6 لیتر استفاده می‌کرد که توان خروجی آن 60 اسب بخار بود. موتور‌های بنز در آن زمان اغلب از سیستم کاربردی کمپرسی استفاده می‌کردند که از طریق فشرده‌سازی مخلوط سوخت و هوا، عملکرد بهینه‌ای را به دست می‌آوردند.
محورهای بنز 1924

بنز در مدل‌های مختلف خودرو از محورهای جلو و عقب با تعلیق‌های مختلفی استفاده می‌کرد. برای مثال، مدل بنز 10/40 از محور جلو با تعلیق نوع تلسکوپی و محور عقب با تعلیق نوع بلندگویی استفاده می‌کرد. همچنین، مدل بنز 15/60 از محور جلو با تعلیق نوع تلسکوپی و محور عقب با تعلیق نوع بلندگویی با منابع انرژی مختلف مانند یک نوار لاستیکی که در بالای آن قرار دارد استفاده می‌کرد. در آن زمان، بسیاری از خودروهای تولید شده از محور عقب با تعلیق نوع بلندگویی استفاده می‌کردند که می‌تواند به سبب سادگی و کارایی آنها باعث انتخاب آنها توسط تولید کنندگان خودرو شود.
سیستم ترمز
مدل‌های خودروی کمپرسی بنز سال 1924 از سیستم ترمزی مختلفی استفاده می‌کردند. برای مثال، برخی از این مدل‌ها از سیستم ترمز مکانیکی با دیسک استفاده می‌کردند که به عنوان ترمز جلو عمل می‌کرد و برخی دیگر از سیستم ترمز مکانیکی با بالشتکی عمل می‌کردند که به عنوان ترمز جلو و عقب استفاده می‌شد. علاوه بر این، در برخی مدل‌های خودرو کمپرسی بنز سال 1924، سیستم ترمز هیدرولیکی نیز استفاده می‌شد که در آن از روغن به عنوان سیال استفاده می‌شد.
سیستم ترمز هیدرولیکی به عنوان یک سیستم ترمز پویا عمل می‌کند و به وسیله یک پمپ هیدرولیکی، فشار مورد نیاز برای ترمز کردن فراهم می‌کند. در کل، بنز در مدل‌های خودروی کمپرسی سال 1924 از سیستم‌های ترمز مکانیکی و هیدرولیکی استفاده می‌کرد که بسته به نوع مدل خودرو ممکن است متفاوت باشند.
منبع:
https://www.azinblog.ir/blog/%da%a9%d9%85%d9%be%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%86%d8%b2-1924-%d9%88-%d9%87%d8%b1-%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d9%86-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/