[/url]
باور کنید یا نه، اما فرایند پرداخت خیلی زودتر در طراحی سایت شروع می شود تا زمانی که کسی به معنای واقعی خرید یک سبد خرید آنلاین خود باشد. به منظور بهبود تبدیل های پرداخت، شما باید اطمینان حاصل کنید که کل خرید تجربه فوق العاده در طراحی سایت است. به این ترتیب کاربران بیشتر متقاعد به خرید محصولات شما می شوند. در این پست می خواهم مراحل خرید در طراحی سایت های تجارت الکترونیک را با نمونه هایی از آن چه که بهبود می یابد، بر میزان تبدیل تاثیر بگذارد.
به همان اندازه مهم است، شما همچنین می خواهید ایجاد زمینه در هنگام ارائه مدل ها از زمانی که طراحی سایت نهایی نیست و عملکرد را نمی توان تجربه کرد. برای مشاوره عملی تر در مورد انواع مختلف مدل ها، راهنمای رایگان را رایگان دانلود کنید. نکات از کارشناسان همراه با بهترین شیوه های فتوشاپ و طرح شامل می شوند.
[url=http://www.npco.net/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA.htm]شناسایی کارت های اعتباری توسط طراحی سایت
حداقل در طراحی، اما دوست داشتنی است. شما باید طراحی کارت اعتباری خود را مشاهده کنید. این متفاوت است و واضح است که برای تجربه بهتر در طراحی سایت پرداخت هزینه می شود. سبد را بدون مشخص کردن اندازه یا رنگ به سبد خرید اضافه کنید، زمینه های گمشده در طراحی سایت قرمز می شوند. صفحه بارگیری نمی شود، تغییر کوچک است، اما توجه به فیلد گم شده را جلب می کند. این یک شیوه بسیار ظریفی است که به کاربر اجازه می دهد که بداند چه چیزی اشتباه کرده است و باید به آن در طراحی سایت توجه کرد.