انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: .طراحی سایت صنعنی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
.طراحی سایت صنعنی


کارخانجات، کارگاه های صنعتی و به طور کلی تمام فعالانی که در کشور محصول یا کالایی را تولید می کنند امروزه نیاز به بازار یابی ، معرفی محصول را در جهت افزایش فروش به شدت حس می کنند و به همین دلیل اقدام به تبلیغات گسترده با هزینه های گزاف می نمایند، امروز با گروه طراحی سایت سایت کاپ به راه کارهایی خواهیم پرداخت که با هزینه ای به مراتب کمتر و کمتر بتوان فروش فعالان صنعت را بالا برده و همچنین ابزار مناسبی را برای دیده شدن و شناخته شدن محصولات صنف صنایع بوجود آورد.


طراحی سایت  برای کارخانه ها و صنف های صنعتی امروزه به یک لازمه حیاتی جهت پیش برد فعالیت به حساب می آید اما چرا تا این حد یک وب سایت می تواند تاثیر گذار باشد؟

امروزه کمتر کسی وجود دارد که بدون اینترنت صبح خود را به شب برساند و استفاده افراد از موبایل و کامپیوتر  به یک اصل جدا نشدنی زندگی مبدل شده است و قطعا از طریق فضا های مجازی اکثر اقدامات برای شناخت و تهیه یک محصول صورت می گیرد.

دیده شوید، شناخته شوید و محصولات را بیشتر بفروشید:

یکی از مهم ترین کار هایی که وب سایت شما انجام می دهد کمک به شناخته شدن خود و محصولات شماست که بدین ترتیب برند شما نیز  بهتر میان افراد جا افتاده و کمپانی شما به عده زیادی معرفی میگردد که اگر از طریق دیگری بخواهیم این تعداد بازدید کننده با کمپانی ما آشنا شوند منجر به هزینه های گزافی می گردد که مدام نیز باید تمدید گردند اما به کمک یک وب سایت خوب و با پرداخت هزینه ای بسیار مناسب برای همیشه می توان یک راه بسیار خوب برای معرفی محصول ایجاد کرد که در نهایت تمامی این کار ها منجر به افزایش بهره وری و فروش شما می گردد.


با این همه امکانات و محصولات تولید شده فروش آنلاین محصولات را شروع کنید!

در واحد صنعتی شما قطعا نیروی کاری، انبارداری و تمامی این زیر ساخت ها برای فروش محصولات به بهترین شکل وجود دارند پس چرا محصولات را آنلاین نیز عرضه نکنید؟

همان طور که می دانید خرید و فروش در اینترنت در کشور عزیزمان روز به روز در حال توسعه بوده و هر روز به تعداد فروشگاه های آنلاین در کشور افزوده می‌شود پس با دارا بودن تمامی زیر ساخت های لازم جهت فروش از این پس محصولات خود را به صورت اینترنتی نیز عرضه نمایید که با هم راستایی در جهت تکنولوژی روز به روز به تعداد مشتریان راضی شما افزوده شود. داشتن یک وب سایت فروشگاهی بسیار راحت تر از تصور شماست و به آسانی طراحی سایت شما توسط تیمی مجرب از جانب ما صورت می گیرد و پس از اتمام طراحی سایت نیز تمامی سرویس های لازم را برای پشتیبانی و فروش بهتر شما عرضه می نمایییم.

با نسخه انگلیسی زبان وب سایت، فروش محصولات را با خارج از کشور نیز آغاز کنید!

بله گروه طراحی سایت سایت کاپ نهایت تلاشش را برای آغاز تجارت شما با خارج از کشور می‌کند و صادرات محصول به خارج همیشه جزو اهداف ما جهت رشد و آبادی کشور بوده و هست ما با طراحی نسخه انگلیسی زبان وب سایتتان و بهینه سازی کلمات کلیدی که به محصولاتتان مربوط است مشتریان خارجی را به وب سایت شما می آوریم که از این طریق با شما وارد ارتباط و همکاری شوند.

نمونه کار طراحی سایت: طراحی سایت سازمانی, طراحی سایت دانشگاهی