انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت وردپرس ارزان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طراحی سایت وردپرس ارزان
طراحی سایت وردپرس ارزان
وردپرس از آنجایی که سیستم مدیریت محتوای رایگانی است می تواند بعنوان هسته اصلی در طراحی سایت ارزان مورد استفاده قرار گیرد. چنانچه شما می خواهید هزینه کمی را برای ساخت و راه اندازی وب سایت تان در نظر بگیرید و بودجه کافی برای اینکار ندارید، پیشنهاد ما به شما، استفاده از سایت سازهای رایگان، نظیر وردپرس و جوملا است.
وردپرس چیست؟
ورد پرس یک سیستم مدیریت محتوای اوپن سورس یا متن باز است که توسط برنامه نویسان بسیاری نوشته شده است و تحت لیسانس GPL برای دانلود، ارائه داده شده است. وردپرس بر پایه زبان برنامه نویسی PHP طراحی و برنامه نویسی شده است و نصبی بسیار ساده و راحت دارد. شما با یادگیری و آموزش محیط کار این نرم افزار، به خوبی قادر خواهید بود تا وب سایت خود را مدیریت و به روز رسانی نمایید.
قالب های بسیاری نیز برای وردپرس ساخته و طراحی شده است که برخی از آنها رایگان، و برخی دیگر نیز پولی هستند. اگر شما می خواهید از این سیستم مدیریت محتوا برای ساخت وب سایت تان استفاده نمایید، تنها کافی است علاوه بر دانلود و نصب این سیستم مدیریت محتوا، یک قالب نیز برای گرافیک وب سایت تان انتخاب نمایید. سایت های بسیاری در اینترنت وجود دارند تا به شما کمک خواهند کرد تا قالب مناسبی را برای سیستم وردپرس سایت تان انتخاب و استفاده نماید. تنها کافی است کمی در اینترنت جستجو کرده تا به انبوهی از این سایت ها، دسترسی داشته باشید.
چرا ساخت سایت با وردپرس رایگان نیست؟
سئوالی که ممکن است در ذهن شما باشد این است که اگر وردپرس رایگان است و قالب های سایت نیز رایگان هستند چرا هزینه ای بابتطراحی سایت با وردپرس گرفته می شود و اصولا چرا طراحی سایت با وردپرس رایگان نیست؟
در جواب به این سئوال، به من مثالی را خواهم زد که موضوع را کاملا برای شما روشن می کنید. فرض کنید شما یک هنرمند هستید و فردی به شما رجوع می کند و به شما ابزار آلات طراحی برای یک پوستر هنری را به رایگان می دهد و از شما درخواست می کند تا به رایگان برای او یک پوستر هنری را ترسیم نمایید. آیا شما این کار را خواهید پذیرفت؟
قطعا نه. چرا که مصالح و ابزارآلات رایگان، ملاک قیمت یک کار نمی باشد. دانشی که فرد کسب کرده است تا به سرعت و با ذوق فراوان، برای شما کالا را بسازد، فقط با قیمت جنس به کار رفته در کالا سنجیده نمی شود.
نمی توان به یک شرکت طراحی سایت موبایل نظیر سامسونگ رفت و از آن ها درخواست کرد که من هرچه قطعات و لوازم برای ساخت یک گوشی نیاز داشته باشید، به شما خواهم داد، و فقط برای من یک گوشی به رایگان بسازید. آن ها نخواهند پذیرفت و تنها به سادگی شما ممکن است لبخندی بزنند و محترمانه این پیشنهاد شما را رد کنند.