انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: نمایندگی تعمیرات کن مور
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نمایندگی تعمیرات کن مور – تاریخچه کن مور
نمایندگی تعمیرات کن مور بعد از ورود لوازم خانگی کن مور در بازار فعالیت خود را آغاز کرد. برند تجاری لوازم خانگی کن مور در ابتدا با عرضه یخچال های چهار کشویی شروع به فعالیت کرد. سپس این برند تجاری ماشین لباسشویی، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، تهویه مطبوع و یخچال فریزر را به خط تولید خود افزود. به مرور زمان کن مور تکنولوژی لوازم خانگی خود را بروز. با وجود این حجم گستردگی در زمینه لوازم خانگی مطمئنا با گروه فنی که در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی کن مور تخصص داشته باشند نیاز است. نمایندگی تعمیرات کن مور توانسته این سطح نیاز را در ایران برآورده سازد.
برقراری تماس با نمایندگی تعمیرات کن مور
تعمیرگاه مجاز مرکزی کن مور در زمینه نصب، تعمیر و سرویس دستگاه های کنمور به صورت 24 ساعته آماده ی خدمت رسانی به مشتری است. به دلیل حجم گسترده ی لوازم خانگی کن مور و تکامل هر روزه ی این محصولات گروه فنی آموزش دیده به تمام دستگاه های کمور تبحر و تسلت کامل دارند. برند تجاری کن مور تا حدود زیادی توانسته نیازهای انسان را در زمینه ی انجام کارهای خانه برآورده سازد. نمایندگی تعمیرات کن مور در همه  جای ایران آماده ارائه ی خدمات به مشتری هستند. تنها با برقراری یک تماس تلفنی می توان از خدمات تکنسین تیم فنی برخوردار بود. در صورت داشتن مشکلات جزئی می توان از مشاوره  رایگان نیز بهره گرفت.
تعمیرات لوازم خانگی در نمایندگی تعمیرات کن مور
تعمیرات لوازم خانگی اگر توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام شود تا حدود 75 درصد می توان در مصرف هزینه ها صرفه جویی کرد. بنابراین اعتماد به تعمیرگاه قابل اطمینان علاوه بر صرفه اقتصادی باعث افزایش طول عمر لوازم خانگی می گردد. اما اگر تعمیر لوازم خانگی را به افراد غیر متخصص سپر علاوه بر صرف هزینه ی بیشتر باعث ایجاد آسیب به قطعات دیگر دستگاه می شود. نمایندگی تعمیرات کن مور با بهره بردن از کادر فنی متخصص و استفاده از قطعات اورجینال و فابریک لوازم خانگی را مانند روز اول راه می اندازد. مشتری در صورت درخواست کادر فنی بدون نیاز به جابجایی وسیله تنها با یک تماس تلفنی می تواند از تخصص تعمیرکار در منزل بهره مند شود. تیم فنی نمایندگی تعمیرات کن مور توانسته شایسته ترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. برای مشکلاتی از قبیل کم شدن سرمای یخچال یا فریزر، برفک یا یخ زدگی غیر طبیعی در هر نقطه از یخچال، کارکردن بدون وقفه موتور یخچال فریزر و … باید با نمایندگی تعمیرات کن مور تماس گرفت.
خدمات نمایندگی تعمیرات کن مور
از ویژگی های قابل ذکر نمایندگی تعمیرات کن مور اطمینان از صحت تعمیر وسیله است. اگر دستگاه نیاز به تعمیر دارای تاریخ گارانتی باشد می توان از خدمات گارانتی آن بهره برد در غیر این صورت هزینه ی تعمیر لوازم کن مور بر طبق نرخ مصوبه اتحادیه محسوب می گردد. تعمیرات لوازم خانگی کن مور توسط نمایندگی تعمیرات کن مور از 12 ماه ضمانت برخوردار خواهد بود. هر وسیله‌ا ی با هر کیفیت و نوع استفاده و محل استفاده‌ بعد از یک مدت‌ زمانی به سرویس یا تعمیر نیاز پیدا خواهد کرد. تعمیرگاه لوازم خانکی کن مور دارای نمایندگان مختلفی در سراسر تهران دارد که یکی از معتبرترین آن ها آرا سرویس است. خدمات آرا سرویس شامل نصب، تعمیر و سرویس لوازم خانگی کن مور و سایر برندهای تجاری لوازم خانگی است. با وجود داشتن سال ها سابقه و کیفیت بالای محصولات کن مور اما باز نیاز به سرویس و تعمیر بوجود می آید. تعمیرگاه تخصصی آرا سرویس به دلیل داشتن کادر فنی متخصص، صدور ضمانت نامه معتبر و استفاده از قطعات فابریک و اورجینال با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد.