انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت فروشگاه دیجی کالا توسط چه کسی انجام شده است ؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طراحی سایت فروشگاه دیجی کالا توسط چه کسی انجام شده است ؟

طراحی سایت فروشگاه دیجی کالا توسط چه کسی انجام شده است ؟ علت موفقیت طراحی سایت دیجی کالا چیست ؟ سایت دیجی کالا چه مواردی را رعایت نموده است تا به این موفقیت برسد ؟ چه مراحلی طی شد تا دیجی کالا به این موفقیت برسد ؟ چگونه می توان سایتی همانند دیجی کالا طراحی نمود ؟ هزینه طراحی سایت فروشگاه دیجی کالا چقدر می باشد ؟ طراح سایت دیجی کالا چه کسی است ؟

این سوالات ، سوالاتی است که برای افراد بسیاری پیش آمده است . موفقیت روزافزون سایت دیجی کالا موجب شده بسیاری افراد به فکر راه اندازی سایتی مشابه دیجی کالا باشند . مسلما موفقیت دیجی کالا در مدت زمان کوتاه حاصل نشده بلکه این موفقیت نیاز به تلاش فراوان و تخصص در این زمینه دارد .

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را می توان بهترین سایت فروشگاهی در ایران نامید که به فروش و درآمد بالایی دست یافته است . رشد چشمگیر خرید و فروش کالا به صورت آنلاین در سایت های فروشگاهی ، بیانگر موفقیت در این حوزه است . موفقیت فروشگاه های اینترنتی بسیاری از افراد را بر آن داشت که به طراحی سایت فروشگاهی بپردازند .

امروزه اکثر افراد سایت دیجی کالا را می شناسند و بسیاری از افراد بارها از این سایت خرید کرده اند . سایت دیجی کالا علاوه بر فروش محصولات مانند موبایل ، تبلت ، کامپیوتر و سایر محصولات دیجیتالی ، به فروش محصولاتی همانند لوازم شخصی ، لوازم خانگی و حتی خودرو می پردازد و تا کنون توانسته موفقیت های بسیاری کسب نماید .

در ادامه به بررسی سایت دیجی کالا پرداخته و عوامل موفقیت سایت دیجی کالا را بیان می کنیم .

موفقیت طراحی سایت فروشگاه دیجی کالا :

دسترسی آسان :

یکی از نکات مهم در طراحی وب سایت فروشگاهی که حتما باید به آن توجه ویژه ای نمود راحتی دسترسی به محصولات برای کاربران می باشد . دسته بندی منظم و دسترسی سریع از ویژگی های بالقوه دیجی کالا می باشد . شما از قسمت منو سایت و دسته بندی مشخص به راحتی و با حداکثر سه کلیک می توانید به محصول مورد نظر خود دست یابید که یک مزیت طراحی وب سایت فروشگاه دیجی کالامی باشد .

جستجو پیشرفته :

از مزیت های دیگر یک سایت فروشگاهی حرفه ای ، قابلیت جستجو و فیلتر گذاری مناسب می باشد که این امر در طراحی سایت دیجی کالا هم مورد توجه قرار گرفته است . قابلیت جستجو پیشرفته به شما این امکان را می دهد که محدوده اجناس را براساس ویژگی مورد نظرتان کوچک کنید تا راحت تر بتوانید انتخاب نمایید . برای مثال اگر شما قصد خرید در بازه قیمتی خاصی را دارید با انتخاب محدوده قیمت تان تنها کالاهای در آن محدوده را مشاهده نموده و سریع تر می توانید خرید کنید .