انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: تاثیر دامین اتوریتی بر سئو سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تاثیر دامین اتوریتی بر سئو سایت
 
 
رقابت تنگاتنگی بین وب سایت ها برای تصاحب لینک های صفحه ی نخست موتورهای جستجوگر وجود دارد. بنابراین وب سایت ها از هیچ تلاشی برای این رغابت دریغ نمی کنند و از تمامی فرصت ها و امکانات برای پیشی گرفتن از رقبا در حوزه ی فعالیت خود بهره می برند. یکی از این راه ها برای پیشی گرفتن در این رقابت داشتن و بهره گرفتن از دامنه ی اوتوریتی است.
 
 
 
طراحی وب سایت : گاهی میبینیم که یک سایت با دامین اتوریتی خیلی پایینتر در لینک های اول گوگل قرار گرفته اما سایت دیگری با دامین اتوریتی بالاتر در رتبه های بعدی از ان سایت قرار گرفته است . بنابراین یک اختلافی در بین این دو سایت وجود دارد که نتایج این اختلاف باعث این قرار گرفتن و رتبه بندی ها می شود.
[تصویر:  web-design-graphic-300x154.jpg]
طراحی سایت

در واقع باید بگوییم که دامین اتوریتی اعتبار کل دامنه ی شماست . یعنی گوگل کلیه سایت هایی که به شما لینک داده اند را بررسی میکند و با توجه به قدرت ان دامنه ها و سایت ها به لینک های شما امتیاز دهی میکند. و این امتیاز دهی بین بازه ای از صفر تا صد متفاوت خواهد بود. در حقیقت هرچه قدرت دامنه ای که به سایت شما لینک داده است بالاتر باشد شما خواهید توانست امتیازات بالاتری از گوگل بدست اورید. در حقیقت دامین اتوریتی کلیه ی امتیازات دامنه ی سایت شماست .
 
چقدرشاخص دامین اتوریتی قابل اطمینان است
[تصویر:  web-design-top-300x200.jpg]
طراحی وب

مساله ای که در اینجا به وجود می اید این است که ایا این شاخص و معیار قابل قبول و قابل اعتماد است؟ به طور قطع باید بگوییم بله و حتی این شاخص نیز دارای خطا است . زیرا بررسی ها نشان داده است که  این قابلیت هنوز در مواردی خیلی از سایت هایی که سایت شما توسط انها دارای لینک است را شناسایی و پیدا نکرده است. بنابراین می توان گفت که این اندازه گیری نیز تا حدی دچار خطا و اشتباه است.
 شرکت طراحی سایت ، شرکت طراحی سایت ، طراحی سایت فروشگاهی ،  طراحی سایت تهران ، طراحی سایت تهران ، شرکت طراحی سایت ، طراحی سایت تهران ، طراحی سایت تهران
   کابینت MDF
بهترین بهره گیری از این قابلیت سئو
 
این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بتوانید به عنوان مثال یک وب سایت رغیب را شناسایی کنید و با بررسی ان سایت و لینک هایی که از سایت های مختلف دریافت کرده است به لینک های رایگان بسیاری دست یابید . امروزه وب سایت های زیادی ایجاد شده اند که شما با وارد کردن ادرس سایت مورد نظر در ان می توانید اعتبار دامین اتوریتی و رتبه ی ان سایت را مشاهده و بررسی نمایید یکی از این سایت ها سایت موز است که این قابلیت ها و امکانات را در اختیار شما قرار می دهد.