انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: ایده‌هایی فوق‌العاده برای عکس دختر کوچولوی شما
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دختر کوچولوها از همان سال‌های ابتدایی شیرین کاری‌های فوق‌العاده‌ای دارند. از این رو پدرها و مادرها هم معمولا دوست دارند از تمام شیرین کاری‌های پرنسس خود فیلم و عکس تهیه کنند. اما جالب است بدانید که ترکیب ایده‌های خلاقانه شما با همین شیرینی‌های دوران کودکی می‌تواند عکس دختر کوچولوی شما را به یکی از ماندگارترین خاطرات تبدیل کند.
همه ما با دیدن دختر خانم‌های کوچک و شیرین کاری‌های آن‌ها به این فکر می‌کنیم که خداوند در خلقت آن‌ها سنگ تمام گذاشته است. زیرا این حجم از زیبایی و شیرینی را در یک کالبد کوچک جای داده است. این نگاه در والدین این خانم کوچولوها متفاوت‌تر از ما است. زیرا ترکیبی از عشق و محبت نیز در این میان وجود دارد. عشق و محبتی وصف نشدنی که هیچ زبانی قادر به توصیف آن نیست. هر چند این شیرینی و لطافت تا آخر عمر در وجود خانم‌ها باقی می‌ماند. اما با اتمام دوران کودکی جای خود را به نجابت می‎دهد. بنابراین تا فرزند شما کوچک است سعی کنید به کمک عکس‌ها و فیلم‌های جذابی این خاطره را برای همیشه ثبت کنید.
 احتمالا برای شما هم پیش آمده است که وقتی با آلبوم عکس یکی از اعضای خانواده و فامیل مواجه می‌شوید. عکس‌های فوق‌العاده‌ای در آن‌ها بیابید که ایده‌ی آن‌ها حتی به ذهن شما هم خطور نکرده است. یا به عنوان مثال هنگام مرور سایت‌های خارجی مدل‌های مختلفی از عکس کودکی را در آن می‌بینیم که واقعا زیبا و ماندگار هستند. اما ایده‌های عکاسی از کودک آن قدرها هم دور از ذهن نیست. از این رو در این مطلب سعی کرده‌ام ایده‌هایی جالب را برای عکس دختر خانم‌های کوچولو گردآوری کنم. استفاده از این ایده‌ها به شما کمک می‌کند تا عکس‌هایی جذاب از دختر خانمتان بگیرد و خاطره این عکس دختر کوچولوی شما برا همیشه در ذهن و آلبوم خاطرات او ماندگار شود.

ایده‌هایی جذاب برای ثبت بهترین عکس دختر خانم کوچولوی شما
در حالت کلی می‌توانیم بگوییم که مراجعه به آتلیه عکس کودک گزینه‌ی مناسب‌تری برای ثبت خاطرات از شیرین کاری‌های کوچولوی شما است. اما معمولا تعداد عکس‌هایی که در آتلیه گرفته می‌شوند محدود هستند. از سوی دیگر نیز عکس‌های آتلیه‌ای هزینه‌ی نسبتا بالایی را به خانواده‌ها تحمیل می‌کنند. از این رو بیشتر خانواده‌ها به عکاسی از کودک در منزل رو می‌آورند. اما می‌توان به کمک ایده‌های جذابی این عکس‌های خانگی را نیز بی‌نظیر کرد. اگر به دنبال ایده‎های ناب برای عکس دختر کوچولویتان هستید در این مطلب از سویل استودیو با ما همراه باشید تا به کمک ایده‌های جدیدی به شما کمک کنیم که بهترین عکس‌ها را از فرشته کوچولوی خود بگیرید.
تهیه یک عکس نوزادی بامزه
هیچ به اندازه عکس نوزادی آلبوم عکس دختر کوچولوی شما را جذاب نمی‌کند. هر چند معمولا عکس‌های مختلفی از نوزادی دختر کوچولوی شما گرفته می‌شود. اما خودتان قبل از همه دست به کار شوید و با تهیه یک تل گلدار عکس دختر خانم خود را خاص و زیبا نمایید. هر چند در آتلیه‌ها گرفتن این عکس کار نسبتا ساده‌ای است. اما با توجه به نوزاد بودن کودک شما گرفتن این عکس در خانه کار نسبتا دشوار و زمانبری خواهد بود.

تهیه یک عکس در حال بازی
همه کودکان عاشق بازی هستند. بنابراین از نظر من مناسب‌ترین و زیباترین عکس دختر خانم کوچولوی شما در حال بازی می‌تواند گرفته شود. برای گرفتن یک عکس زیبا در حال بازی می‌توانید فرزند خود را به پارک ببرید و در حال بازی از او عکس بگیرید.  با توجه به اینکه بیشتر بچه‌ها عاشق استخر توپ هستند. بنابراین اگر دوست دارید یک عکس شاد و طبیعی از دختر کوچولوی دلبندتان تهیه کنید. او را به استخر توپ ببرید و در حال بازی عکس‌های زیبایی از او بگیرید. مطمئنا این عکس کاملا طبیعی خواهد بود. زیرا کودک شما با شادی سرشاری در حال بازی است و هیچ عنصر مصنوعی در عکس دختر کوچولوی شما وجود ندارد.

گرفتن عکس دختر خانم کوچولو با گل
دختر خانم‌ها از همان  ابتدا عاشق گل هستند. روحیه‌ی لطیف دختر خانم‌ها و علاقه‌ی شدید آن‌ها به گل باعث می‌شود که به صورت ناخودآگاه ژست‌های زیبایی در کنار گل‌ها بگیرند. بنابراین اگر شما هم علاقه‌مند هستید که عکس دختر خانمتان را به همراه گل بگیرید. او را به فضای بازی ببرید و یک شاخه گل به او بدهید. برای طبیعی‌تر شدن عکس نیز توصیه می‌کنم که او را در انتخاب ژست دلخواهش آزاد بگذارید.
عکس مادر و کودک
امروزه عکس‌های مادر و کودک طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. برای گرفتن عکس مادرو کودک می‌توانید لباس خودتان را نیز با لباس فرزندتان ست کنید. زیرا این کار باعث می‌شود زیبایی عکس شما چندین برابر شود. اما اگر فرزند شما سن کمی دارد نیازی به ست کردن لباس ندارید. در این حالت می‌توانید یک ژست ساده برای عکس دختر کوچولویتان انتخاب کنید. این عکس مطمئنا در سال‌های آینده به یکی از خاطره انگیزترین عکس‌های خانم کوچولوی شما تبدیل می‌شود.

عکس‌های فصلی
عکس‌های فصلی جلوه‌ی متفاوت و فوق‌العاده‌ای به آلبوم عکس دختر کوچولوی شما می‌بخشد. بنابراین گرفتن چند عکس فصلی زیبا را فراموش نکنید. هر چند هر فصل زیبایی‌های خودش را دارد و می‌تواند یک عکس و خاطره فوق‌العاده برای شما ایجاد کند. اما اکنون که در فصل پاییز قرار داریم. طبیعت جلوه‌ی زیباتری دارد. از این رو توصیه می‌کنم پرنسس کوچولوی خود را به فضای بازی ببرید و از او عکاسی کنید. عکس‌های آتلیه‌ای زیبا نیز می‌توانند در فضای باز عروس فصل‌ها از دختر خانم شما گرفته شوند.
آتلیه بارداری-آتلیه عکس بارداری-بهترین آتلیه بارداری-آتلیه کودک-آتلیه تخصصی کودک-آتلیه عکس کودک-آتلیه عکاسی کودک-بهترین آتلیه کودک-آتلیه معروف کودک-آتلیه کودک سها -عکاسی نوزاد در منزل
مطلب جالبی بود ممنون