انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: دکوراسیون اداری
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دکوراسیون اداری
[تصویر:  logo.png]
با سلام
شرکت هیرادانا یکی از بزرگترین ارائه کننده های انواع خدمات دکوراسیون اداری در ایران می باشد. این مجموعه توانسته با سابقه درخشان خود در زمینه دکوراسیون اداری و با ارائه خدمات بسیار خوب خود سهم بسیار زیادی از فروش این محصول را به خود اختصاص دهد و رضایت مشتریان خود را جلب نمایید. همانگونه که می دانید دکوراسیون اداری کار بسیار تخصصی می باشد و باید در انتخاب شرکت برای انجام این کار بسیار دقت فرمایید. کاربران گرامی برای بازدید از محصولات و خدمات ما می توانید با کلیک بر روی کلمه دکوراسیون اداری وارد سایت ما شده و از محصولات متنوع ما دیدن نمایید. با تشکر
چگونه دکوراسیون داخلی منزل ایرانی سنتی داشته باشیم؟ این سؤالی است که شاید ما ایرانی‌ها بارها از خود پرسیده‌ایم. داشتن یک دکوراسیون ایرانی برای هر خانه و خانواده ایرانی امری مهم و ضروری به شمار می‌رود؛ چرا که بدون شک کودکان ما با چیدمان به سبک ایرانی به سنت بومی کشور نزدیک‌تر می‌شوند. این فرهنگ سازی تا نسل‌ها بعد از ما ادامه‌دار خواهد ماند و فرهنگ و صنایع دستی ایرانی همیشه در بورس صنعت مد در دکوراسیون داخلی قرار خواهد داشت. در ادامه با توکامگ و معرفی راهکارهایی برای داشتن دکوراسیون سنتی ایرانی همراه باشید.
برای داشتن یک دکوراسیون سنتی ایرانی بکر، بهترین توصیه ما به شما استفاده از صنایع دستی ایرانی است. ما از شما نمی‌خواهیم یک تنور در حیاط خود طراحی کنید و همانند زمان‌های گذشته هر روز نانوایی کنید، و بدون شک هدف ما از چیدمان به سبک ایرانی، چیدمان با پشتی‌های دور چین شده در فضا نخواهد بود. با ما همراه باشید تا ایده پردازی‌های شما را به منظور داشتن یک دکوراسیون ایرانی بسیار پر رنگ‌تر از گذشته کنیم.
ایده پردازی برای فضایی پر از سازهای ایرانی
یکی از اصلی‌ترین عناصری که در هر گوشه از اصالت ایرانی مشاهده می‌شود، ساز ایرانی است. شما با استفاده از ادوات سازهای ایرانی می‌توانید به یک دکوراسیون منحصر به فرد دست پیدا کنید. نیازی نیست حتماً شما یک نوازنده باشید تا در دکوراسیون خود از ساز ایرانی استفاده کنید؛ شما تنها می‌خواهید از حضور ساز ایرانی در منزل خود نهایت لذت را ببرید.
فضاسازی ایرانی با استفاده از دف
به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای تابلوهای گران قیمت، که شاید بتوان از آن‌ها در دکوراسیون خانه‌های مدرن ایرانی استفاده کرد، در ابتدا یک دف تهیه کنید و آن را روی دیوار آویزان کنید. به همین منظور برای جلوه بخشیدن بیشتر به فضا پیشنهاد دیگری برای شما داریم؛ استفاده از یک دیوار کوب آینه کاری شده در زیر دف به جلوه دادن آن در محیط بسیار کمک خواهد کرد. می‌توانید دو فلوت به صورت قرینه در کنارهای دف مورد استفاده قرار دهید تا دف شکل یک قاب عکس طراحی شده زیبایی را به خود بگیرد.
[تصویر:  3333.jpeg]
استفاده از فرش چهل تکه در دکوراسیون ایرانی سنتی
کار دیگری که شما برای اثر بخش کردن فضا می‌توانید انجام دهید، استفاده از فرش‌های سنتی است. به جای اینکه چندین فرش با رنگ‌های متفاوت داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ریسک‌پذیر بوده و قیچی را به دست بگیرید.
 فرش‌ها را به تکه‌های نامساوی تقسیم کنید، به اولین فرش بافی مراجعه کرده و از او بخواهید این فرش‌های تکه شده را برای شما در ابعاد متفاوت ۶ متری، ۹ متری و یا حتی ۱۲ متری تکه دوزی کند. اکنون شما صاحب چند فرش با یک نوع طراحی هستید و بدون شک همه برای سلیقه منحصر به فرد شما، شما را تحسین خواهند کرد.
[تصویر:  51307-img1357-1-600x361.jpg]
چگونه با استفاده از کمدهای چوبی دکوراسیون ایرانی داشته باشیم؟
کمدهای چوبی بهترین انتخاب برای دیزاین خانه‌های ایرانی به شمار می‌روند. آینه کاری و تعمیرات این کمدها به شما این امکان را می‌دهد که از آن‌ها در اتاق پذیرایی به عنوان یک کمد تزئینی بهره ببرید. شما می‌توانید تمامی وسایلی را که از گذشته برایتان به یادگار باقی مانده‌اند را در این کمدها قرار دهید و فضاسازی را به نفع خاطرات نوستالژی قدیمی تغییر دهید.
اصفهان استانی با قدمت تاریخی بسیار، امروزه گردشگران بسیاری را چه در داخل و چه از خارج به خود جذب می‌کند؛ خانه‌های تاریخی که نمونه‌های آن را در هیچ جای جهان نمی‌توان پیدا کرد.


مهین سرای راهب یا خانه شاه یلانی، اقامتگاهی باشکوه و بی مانند در منطقه قدیمی کاشان
است. قدمت این خانه به اواسط دوره قاجار و پهلوی اول برمی گردد. این عمارت
دارای ۲ طبقه است که ۱۲ اتاق در این ۲ طبقه قرار دارد و ۳ اتاق در حیاط
خلوت خانه و یک اتاق دیگر نیز بیرون از مجموعه قرار گرفته و علاوه بر این
طبقات از ۳ حیاط اندرونی، بیرونی و خدمه تشکیل شده است.


در ۳۵ کیلومتری جاده اراک به بروجرد و در شهرستان شازند کوهی قرار گرفته که با نام کوه «شاه زنده» یا کوه شاه کیخسرو شناخته شده است.


کوه کیخسرو را با نام کوه «شاه زنده»
نام دارد، زیرا می‌گویند کیخسرو در غاری که در این کوه واقع شده است پنهان
شده و روزی فریدون وار سر از غار بیرون کشیده و دنیا را پر از فر کیانی
خواهد کرد. کیخسرو در شاهنامه فردوسی فرزند سیاوش و فرنگیس است. او در
شاهنامه نمادی از یک شاهنشاه آرمانی است.


 


از شهرهای دیدنی ترکیه که شهری بندری و ساحلی محسوب می‌شود باید به شهر کوش آداسی
اشاره نمود که شهری بسیار دیدنی و مهم از نظر گردشگری بوده و همه ساله
میلیون‌ها گردشگر را از مناطق اطراف و همچنین سراسر جهان به سمت خود جذب
می‌کند. کوش آداسی با داشتن سواحلی بسیار عالی با شن‌های نرم و روشن و
همچنین آبهایی تمیز و آبی رنگ بسیاری را برای لذت بردن از این سواحل به سمت
خود می‌کشاند.


 


جله فوربز قطر را ثروتمندترین کشور جهان معرفی کرده است.


هزینه‌های صدور ویزای قطر
نوع ویزا هزینه (ریال قطر) ویزای مقام‌های رسمی معاف از پرداخت هزینه
ویزای تجاری ۲۰۰ ویزای توریستی ۲۰۰ ویزای شهروندان عضو شورای همکاری خلیج
فارس ۱۰۰ ویزای همراهان شهروندان عضو شورای همکاری خلیج فارس ۱۰۰ ویزای
ترانزیت ۱۰۰ ویزای توریستی مشترک برای بازدید از دو کشور قطر و عمان ۱۰۰
ویزای فوری توریستی ۱۰۰ ویزای بازدید ۲۰۰ ویزای مجدد