انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: شیلنگ بادی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شیلنگ بادی

یکی از ابزار های مورد استفاده برای رساندن هوای فشرده شده درون کمپرسور به ابزار بادی میباشد . در پروژه های ساخت و ساز پس از جایگذاری بتن مقداری هوا در کار محبوس می شود .

این حبابهای ناخواسته چگالی بتن را کاهش می دهد و مقاومت بتن را نیز کاهش می دهند . از دیگر معایب این حبابهای هوا افزایش نفوذپذیری بتن و کاهش پیوستگی بین بتن و میلگرد میباشد .
به همین سبب باید با استفاده از روش هایی این هوا ها را خارج نموده و بتن را متراکم کرد .

برای این منظور از شیلنگ ویبره بادی استفاده می شود که با ایجاد لرزش بتن را متراکم می نماید .
شیلنگ بادی ویبراتور بیشتر برای ابزارهای بادی که نیاز به فشار یا جریان مداوم هوا ندارند، استفاده می شود . شلینگ های بادی دارای انواع مختلفی از قطر و ضخامت است که با توجه به ابزار بادی باید مناسب ترین آن انتخاب شود .

قیمت شیلنگ بادی

قیمت شیلنگ بادی ویبراتور بستگی به نوعی که شما برگزیدید متفاوت خواهد بود . همچنین کیفیت آن هم عامل تاثیر گذاری در قیمت شیلنگ بادی می باشد . تبریز صنعت که شرکتی فعال در زمینه قالب بتن است برای رفاه و رضایت مشتریان خود قیمت محصولات خود را تا حد ممکن پایین آورده است.
شیلنگ ویبراتور بادی و به طور عملیات ویبراتور و متراکم کردن بتن هوا و آب اضافه در بین بتن را از بین برده و موجب می شود بتن به ماده ای شکل پذیر تبدیل شود که به راحتی شکل گرفته و فشرده شود . و ااین امر تاثیز بسیار خوبی دربالا بردن مقاومت بتن و افزایش کارایی و طول عمر آن دارد .