انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: قیمت انواع کاغذ دیواری
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قیمت انواع کاغذ دیواری

امروزه کاغذ دیواری ها با توجه به دلیل تنوع دررنگ و طرح مختلف به یکی از بهترین انتخاب ها برای پوشش دیوار و ایجاد فضای جذاب در دکوراسیو خانه ها تبدیل شده است.

اهمیت فراوانی است و مهندسین همواره سعی می کنند در این امر بهترین نوع طرح ها و مواد را برای ایجاد زیبایی در سازه های خودشان استفاده کنند. از جمله ی مهمترین موارد برای ایجاد یک فضای زیبا برای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری ها می باشند.
امروز ه کاغذ دیواری در تبریز و دیگر شهرها به یکی از بهترین انتخاب ها برای پوشش دیوار و ایجاد فضای جذاب در دکور اسیو خانه ها تبدیل شده است. امکان نصب اسان و سریع، امکان شستشو، ماندگاری بالا و مهمتر از همه زیبایی بصری که کاغذ دیواری با در بر داشتن طرح ها  و رنگ های متنوع در فضای زندگی ایجاد می کند از دلایلی هستند که استفاده از این محصول در طراحی های مختلف دکور اسیون داخلی بسیار پرکاربرد کرده است.
وجود تنوع در طرح و رنگ این محصول باعث شده است که مخاطبان و مهندسین امر دکوراسیون داخلی علاقه ی بیشتری به استفاده از این نوع محصول در تزئین فضای داخلی و ایجاد محیطی هایی زیبا با طرح هایی متنوع داشته باشند. علاوه بر ویژگی مهم تنوع رنگ و طرح امروزه کاغذ دیواری ها دارای ویژگی های مهم دیگری نیز می باشند که موجب رغبت بیشتر افراد برای استفاده از آنها در دکوراسیون داخلی منزلشان می شود.

مهمترین ویژگی های کاغذ دیواری های مرغوب
قابلیت شستشو کامل حتی با مواد شوینده رایج و مورد استفاده در منزل. با این ویژگی دیگر نگران این نخواهید بود که لکه های ایجاد شده در دیوار های منزلتان را چگونه پاکنید با استفاده از این محصول به راحتی می توانید تمام لکه های ایجاد شده را با آب و مواد شوینده از روی دیوار بشورید
مقاومت در برابر کشش و کسیختگی باعث می شود بتوان از کاغذ دیواری ها در دیوار های پیش ساخته ی کچی معروف به Drywall استفاده کرد.
قابلیت مهم که در کاغذ دیواری های مرغوب موجود است امکان ترمیم قسمت های آسیب دیده بدون نیاز به تعویض کامل قطعه ی کاغذ می باشد. قابلیت بسیاری مهمی که باعث می شود دیگر با ایجاد خرابی های کوچک در کاغذ دیواری متحمل هزینه های زیادی برای تعمیر آن نشویم.
ویژگی مهم و منحصر به فرد ایجاد شده در کاغذ دیواری های مرغوب مقاومت این نوع از کاغذ دیواری ها در برابر حریق می باشد به گونه ای با عمل کند سوزی باعث می شود دامنه ی حریق گسترش نیابد.