انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: نکات مهم در سفارش طراحی سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قبل از این که اقدام به سفارش طراحی سایت کنید، حتما خودتان در مورد طراحی سایت یاد بگیرید. زیرا اگر اطلاعات کافی نداشته باشید ممکن است از عدم آگاهی شما سو استفاده کنند. برای مثال اگر فردی به شما بگوید که طراحی سایت شما ۳ ماه زمان می برد و هزینه آن ۱۵ میلیون تومان خواهد شد، در صورتی که اطلاعات کافی داشته باشید پاسخ خواهید داد که برای طراحی سایت من نیاز به این مقدار هزینه و زمان نیست و حتی امکان طراحی سایت در ده دقیقه هم وجود دارد.

نکات مهم قبل از طراحی سایت
یکی از نکات مهم قبل از طراحی سایت، تعیین اهداف و مشخص کردن مخاطبان است. سایت ها بایستی بر اساس اهداف کسب و کارها طراحی شوند زیرا اگر قالب سایت در راستای تامین اهداف شما و برآورده شدن نیاز مخاطب نباشد، زمان و هزینه شما هدر خواهد شد. 
طراحی سایت همچون یک پروژه بلند مدت است که شما بایستی برای تمام مراحل آن، از شروع تا آینده را برنامه ریزی کنید. برای شروع کار، انجام تحقیقات و کسب تجربه از افرادی که در مشاغل مشابه به شما باشند، بسیار کمک کننده خواهد بود.
همچنین در این برنامه ریزی ها مشخص خواهد شد که دانش و تخصص کافی، برای انجام کار را دارید یا خیر. اگر بنا به هر دلیلی، طراحی سایت از توانایی های شما خارج است و یا زمان محدودی برای اجرای آن دارید، میتوانید سفارش طراحی سایت شرکتی را به افراد یا مجموعه های متخصص مثل مجموعه طراحی سایت نونگار پردازش نمایید.

آخرین نکته و شاید مهمترین نکته باشد. انتخاب یک تیم با تجربه و متخصص در این زمینه، لازمه اول و آخر موفقیت شما در کسب و کار آنلاین است. یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران و دیگر شهر های ایران، آژانس دیجیتال مارکتینگ نونگار پردازش است که شما را در تمامی مراحل ذکر شده، همراهی کرده و حتی می توانید قبل از شروع هرکاری، با آن ها تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید و از خدمات فوق العاده این شرکت بهره مند شوید!