انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: لباس نوزادی پسرانه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
۱-بادی نوزاد آستین ‌کوتاه برای راحتی بیشتر کودک شما
یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لباس های نوزادی پسرانه تابستانی، بادی آستین‌کوتاه است. این لباس‌ها نه‌تنها برای خانه بهترین گزینه به‌حساب می‌آیند، بلکه می‌توان آن‌ها را زیر لباس‌های مهمانی نیز به نوزاد پوشاند. هرچند که طی تابستان پیشنهاد این است که تا حد امکان لباس‌های اضافی به کودک خود نپوشانید. نکته دیگر این که در انتخاب جنس بادی‌ها حساس باشید، چراکه آن‌ها مستقیما با پوست نوزاد شما در تماس هست.

 
۲- رامپر بچه گانه پسرانه، جذاب، راحت و زیبا!
رامپرهای بچگانه پسرانه برای نوزاد تازه به دنیا آمدۀ شما یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. آن‌ها معمولا در انتها هم چند دکمه دارند که عوض کردن پوشک بچه را آسان می‌کند. رامپرهای نوزادی غالبا رنگارنگ و سرشار از طرح و رنگند؛ بنابراین انتخاب یکی دو تا از این نوع لباس نوزادی پسرانه تابستانی برای نوزادتان احتمالا کار بسیار دشواری خواهد بود.
 
۳- کیمونو، یک استایل جالب و راحت برای نوزاد شما
کیمونوها فقط لباس‌های ژاپنی نیستند که کودک شما در آن‌ها بانمک‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسد؛ باز کردن آن‌ها راحت است و از همه مهم‌تر این که نیازی ندارید تا برای پوشاندن کیمونوها به نوزادتان، لباس را روی پوست صورتش بکشید.
 
۴- شورت نوزادی، از لباس‌های ضروری در کیف کودک
شورت نوزادی نه تنها نوعی کاور برای پوشک فرزندتان به حساب می‌آید، بلکه با رنگ‌هایش جنسیت کودکتان را هم به دیگران اعلام می‌کند. از طرف دیگر، این نوع لباس برای عکاسی از نوزادان تازه به دنیا آمده یکی از بهترین انتخاب‌هاست.
 
۵- لگ نوزادی، از ضروریات کیف والدین
مهم نیست که چند دست لباس برای نوزاد خود تهیه کرده‌اید، لگ نوزادی همیشه یکی از ضروریات داخل کیف دستی برای فرزند دلبند شما خواهد بود. آن‌ها در عین راحتی، کودک شما را گرم نگه می‌دارند و از این نظر لازم و ضروری هستند.
 
۶- لباس نوزادی پسرانه مجلسی، برای مهمانی‌ها!
همیشه قرار نیست نوزاد شما در خانه بماند!
درحقیقت، باید به فکر چند دست لباس نوزادی پسرانه مجلسی هم باشید تا زمانی که خواستید فرزندتان را به مهمانی ببرید، خوش‌تیپ و خوش‌استایل در جمع ظاهر شود. این نوع لباس‌ها عموما تقلید زیبا و بامزه‌ای از لباس‌های بزرگترها هستند که در قالب لباس‌های بچه دوخته می‌شوند و قلب همه را تسخیر می‌کنند. انواع لباس نوزادی لاکچری هم معمولا در همین دسته لباس قرار می‌گیرد؛ هرچند که لباس‌های خانگی لاکچری هم جالب و جذاب هستند.

۷- کلاه، عنصر جدانشدنی کیف وسایل بچه
مهم نیست تابستان باشد یا زمستان؛ زمانی که برای خرید لباس نوزادی پسرانه می‌روید، لازم است حتما دست کم یک کلاه برای او خریداری کنید. چراکه همیشه جایی هست که باد کولر زیاد یا هوا برای کودک شما سرد باشد. بنابراین، داشتن یک کلاه در ساک بچه یک الزام برای هر پدر و مادر جوانی به‌حساب می‌آید.
 
۸- جوراب، برای گرم نگه‌داشتن آن پاهای کوچک!
دمای طبیعی بدن نوزادان بین ۳۶ تا ۳۷٫۵ درجه سانتی‌گراد است اما آن‌ها باید تلاش بیشتری برای حفظ دمای بدنشان به خرج بدهند. شما به عنوان والدین، می‌توانید با پوشاندن لباس‌های مناسب به او در تنظیم دمای مناسب بدنش کمک کنید و جوراب‌ها اینجا به کارتان می‌آید. شاید جوراب‌ها از الزامات لباس پسرانه تابستانی به حساب نیاید اما واقعیت این است که مثل کلاه، باید چند تایی از آن را در کیف داشته باشید تا اگر احیانا احساس کردید که نوزادتان نیاز به پوشش بیشتری دارد، از آن‌ها استفاده کنید.
 
۹- پیشبند، برای حفاظت از لباس‌ها!
حالا برای اینکه همه این خریدها را بتوانید برای مدت بیشتری تمیز نگه دارید، لازم است تا زمان غذا خوردن فرزند دلبندتان، لباس‌ها را به نوعی از غذای بچه که دائم سر می‌خورد و می‌ریزد، محافظت کنید؛ پس در سیسمونی نوزادتان حتما چند پیشبند قرار بدهید.