انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: ریزش مو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امروزه در کشور ایران علاقه بسیار زیادی به انجام دادن عمل های زیبایی مشاهده می شود و این اتفاق بسیار بسیار از آن چیزی که در گذشته پیش بینی می شد در بین جوانان بیشتر همه گیر شد .
یکی از همین عمل های زیبایی ، کاشت مو و ترمیم مو می باشد و همه ی ما می دانیم که اگر کاشت مو با دقت و علم با انجام نپذیرد علاوه بر اینکه می تواند بر زیبایی و وقت و هزینه ای که میگذارید صدمه وارد کند بر سلامت پوست و موی شما نیز آسیبی جدی وارد نماید و موجب ریزش بیشتر مو شما بشود .

[تصویر:  %D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%82%D8...%D9%88.jpg]
استفاده از روش های غیر تخصصی و غیر علمی این روز ها در بین مشاوران گوشت و مو بسیار مشاهده می شود و این بی توجهی به علم روز می تواند خسارات جبران نا پذیری را بر روحیه فرد بگذارد .
قبل از هر چیزی برای اینکه بدانیم آیا اصلا باید کاشت مو را انجام بدهیم این است که به پرسش علت و دلایلی که فرد دچار ریزش مو شده است پاسخ بدهیم ، این سوال از آن جهت مورد پرسش است که اگر دلیل اصلی ریز مو را به صورت علمی و تخصصی بررسی نکنیم ممکن است با انجام عملیات کاشت مو نتایج درست و قابل قبولی برای ما بدست نیاید از همین بابت قبل از هر چیزی در طی چند جلسه مشاوره و انجام چند ین و چند جلسه پیگیری راجع به موضوع و علت ریزش مو و ابتدئا بررسی راهکاری برای توقف ریزش مو ، سپس با در نظر گرفتن متد مخصوص و منحصر به فرد با قضیه مورد نظر عملیات کاشت را انجام  دهیم .
منبع :https://daerclinic.com/