انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: تولید دستگاه بسته بندی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هزینه تولید دستگاه بسته بندیبا توجه به گستردگی تولید دستگاه بسته بندی ، قیمت دستگاه بسته بندی به نوع های مختلف آن بستگی دارد برای مثال برای بسته بندی ماکارونی و موادی شبیه این باید به تولید دستگاه بسته بندی برای این کار فکر کرد همچنین دستگاه بسته بندی حبوبات دیگری مثل آرد و نخود باید تفاوتی با مدل قبلی داشته باشد که در قیمت تولید دستگاه بسته بندی تاثیر دارند.
دسته ای دیگر از دستگاههای بسته بندی مخصوص برای بسته بندی تخمه، برنج و این قبیل مواد غذایی است که بسته به نوع های آن ها دارای سرعتی برابر حداکثر 45 بسته در دقیقه هستند.

[تصویر:  Packaging-machine-2.jpg]نوع دیگری از این دستگاه ها موجود می باشد که برای بسته بندی حبوباتی مثل نخود، ذرت، چای و ... مورد استفاده قرار می گیرند و دارای راندمانی بین 20 تا 30 بسته با اوزان 1500 گرم می باشند.
سیستم پیلوپک نیز برای بسته بندی موادی همچون کیک و بستنی و نان و... به کار می رود برای تولید
دستگاه بسته بندی پیلوپک باید تجهیزات خاصی مورد استفاده قرار گیرد که باعث شده حداکثر 17 پاکت در دقیقه از این نوع دستگاه خروجی داشته باشیم.
با توجه به تمامی مواردی که گفته شد مشاهده میشود هزینه
تولید دستگاه بسته بندی با توجه به موارد کاربرد و اجزا و ابزار مورد استفاده در آن متفاوت است.
[تصویر:  Packaging-machine-1.jpg]
برای تولید دستگاه بسته بندی حبوبات باید از ترازو هایی استفاده نمود چون حبوبات با اندازه گیری وزن باید بسته بندی شوند.
در تولید دستگاه بسته بندی مخصوص حبوبات باید توجه داشت که با توجه به محصول مورد نظر ترازو های استفاده شده در آن می تواند متفاوت باشد برای برخی حبوبات این وزن باید حداکثر 2 کیلو گرم باشد پس به استفاده از ترازو هایی برای اوزان بالاتر نیازی نیست.
دستگاه های بسته بندی باید دارای قابلیت بسته بندی و شکل دهی نیز باشند تا محصولات به اشکال متفاوتی بتوانند بسته بندی شوند.