انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: درب ضد سرقت ترک
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
درب ضد سرقت ترک به درب هایی می گویند که اولا ساخت کشور ترکیه می باشند ثانیا در برابر رطوبت، صدا و حرارت عایقند و مانع از دستکاری قفل و لولا میشوند که این امر باعث عدم توان ورود سارقین به محل میشوند باید توجه داشت که این استحکام نباید از امداد رسانی در هنگام وقوع زبزله و آتش سوزی شود.
این درب ها دارای وزن بالاتری هستن دلیلش هم در فلز های مقاومی است که در داخل آنها استفاده میشود.
مزایای درب ضد سرقت ترک
درب های ضد سرقت ترک عایق خوبی در برابر رطوبت، گرما، سرما و حرارت اند .
درب ضد سرقت ایرانی یا خارجی؟
اگر به دنبال درب ضد سرقت مناسبی هستید مسلما ذهنتان در گیر این سوال است که محصول کدام کشور را انتخاب کنم؟ درب ضد سرقت ترک یا ایرانی یا...؟
جواب این سوال اگر از لحاظ مالی مشکلی نباشد خیلی سادست.

به طور کلی بازار ایران دارای درب ضد سرقت ترک و چینی در کنار تولیدات داخلی است اما درب ضد سرقت ترک دارای کیفیت و همچنین قیمت بالاتری است. اما اگر بخواهید واقع بینانه به موضوع نگاه کنید درب ضد سرقت ایرانی در مقایسه با درب ضد سرقت ترک کیفیت تقریبا یکسان اما قیمت ارزان تری دارد به طور کلی درب ضد سرقت ترک بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده است. درب ضد سرقت ترک دارای کیفیت واقعا خوبی است درب های چینی هم در مقام آخر قرار دارند.

[تصویر:  door-1.jpg]
انواع درب
درب ضد سرقت دربی است که سارقان با هیچ روشی نتوانند وارد شوند همچنین باید دارای استانداردهایی همچون مقاومت در برابر حرارت، صدا و رطوبت را نیز دارا باشند.
بازشوی مفید درب های ضد سرقت 1 متر می باشد که این درمورد درب های چنینی 90 الی 92 سانتی متر میرسد البته در برخی موارد مشاهده شده که به 1 متر نیز رسیده باشد.
ممنون از مطلب خوبتون

شرکت اتحاد درب تولید کننده و فروشنده بهترین انواع درب ضد سرقت

https://etehaddarb.ir/