انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: میسوفونیا (صدابیزاری)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اگر شما هنگام شنیدن برخی صدا ها از خود واکنش نشان می دهید ممکن است دچار میسوفونیا یا صدا بیزاری باشید. در این بیماری فرد ممکن است با شنیدن بسیاری صدا ها یا صدا هایی خاص دچار استرس یا فشار عصبی شده و از خود واکنش نشان دهند . از جمله احساساتی که در فرد هنگام شنیدن این صداها ایجاد می شود می توان پریشانی ، ناراحتی ، پنیک و عصبی شدن و خشم ، ترس و وحشت و... را نام برد.
[تصویر:  update-pic.jpg]
در موارد نه چندان وخیم فرد ممکن است به صدا واکنش نشان داده ، اعتراض کند و یا احساس خود را کنترل کرده و تحمل کند اما در مواردی که بیماری شدت بیشتری دارد فرد نمی تواند خود را با شرایط و صدای ایجاد شده وفق دهد، بنابراین اقدام به ترک محل و یا حتی فرار می کند . در غیر این صورت و هنگامی که فرد موفق به قطع صدا نشود فشار روانی به قدری زیاد است که حتی می تواند منجر به حمله عصبی شود.
برای خواندن ادامه مطلب درباره اختلال میسوفونیا، اینجا کلیک کنید.
Get Amazon Prime Video on your device by activating it at amazon.com mytv code . Activation will allow you to connect your

Prime video account with your device's Prime Video application. Enter the MYTV code of your device and enjoy the unlimited entertainment.

Amazon.com/mytv.com allows users to get access to Prime Video on any device. With the Prime Membership, they can watch

anything on Prime Video. Just authenticate your device using amazon.com Mytv code.Want to watch Prime Video on your Smart TV? download the application on your TV and

enter the MYTV code to activate the device. Go to amazon prime official website and follow the activation process.