انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: ایرانگردی و راهنمای انتخاب مقصد سفر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اهل تفریح و گردش هستید؟ در صورتی‌که شما از عاشقان هجرت می باشید ما در خبر نامه توریسم آرشین پرواز عملکرد کرده ایم که شما‌را با دیدنی ترین و جالب ترین مکان های توریسم کشور ایران و دنیا آشنا کنیم . انگیزه ما از راه‌اندازی این برگه ارائه داده ها مسافرت و راهنمای توریسم است تا شما علاقمندان به هجرت و درختان گردی با آشنایی بی نقص از مقصد سفرتان فارغ از استرس و گرفتاری کوله بارتان را ببندید و فراهم گردید .
مهاجرت رفتن یکی‌از نیارهای فطری انسان است و آدم از به عبارتی اولِ آفرینش , جنبش در وجود بشر قرار داده شده‌است و آدمی با گام گذاشتن در دل درختان و لذت بردن در دامان فضای سبز میتواند انرژی مثبتی را جذب نماید و همین سبب ساز مراقبت روحیه اشخاص می شود .
هجرت رفتن برای تمامی ما حتمی است و گهگاه برای گریزو فرار از یکنواختی می‌توانید مغایر جریان رودخانه شنا نمائید تا هیجان را به معاش تان تزریق نمائید . اولی کاری که پیش از هجرت می بایست انجام دهید گزینش مقصد مهاجرت است .
بعداز گزینش مقصد مسافرت , تعیین روش مسافرت از سیاستی است که قبلی از مسافرت بایستی بگیرید ; مهاجرت زمینی , هوایی , فردی و هجرت با تور از جمله مواقعی است که پیش رو دارید , گزینش هر یک از این روش ها بستگی به روحیه شما دارااست .
برای هجرت اولین ها , تعیین تور مسافرتی شایسته ترین آیتم است . ولی اشخاصی که بارها و بارها به هجرت رفته اند و بخشی از گردشگران ماهر می‌باشند مهاجرت فردی و انفرادی را ترجیح می دهند تا با ناشناخته های مقصد رو به رو شوند .
اطلاعاتی راجع به آب و هوا , شایسته ترین زمان مسافرت , جاذبه های توریسم و تاریخی , مرکزها خرید و بازارها , هتل ها و رستوران ها قسمتی از مواقعی است که سفرتان را پایین تاثیر قرار میدهد .

ایرانگردی یک کدام از تفریحات دیدنی در بین گردشگران داخلی است ; میهن عزیزمان جمهوری اسلامی ایران یکی‌از زیباترین و شایسته ترین ها برای توریسم است . کشور‌ایران بخاطر جغرافیا و طبیعتی مختص داراست و وجود جاذبه های خوشگل و بکر سبب ساز شده که تماشا از نقاط متفاوت مملکت روز آپ دیت دوست داران بیشتری پیدا نماید .
همانگونه که می‌دانید کشورمان کشور ایران کشوری چهارفصل است که در هر فصلی در هرجایی از آن جاذبه ای برای دیدن دارااست . همگی ما نیاز داریم که چندین وقت یکبار به هجرت بریم و از غوغا های معاش شهری گریز کنیم , مهاجرت رفتن برای سالمی ما عالی است و پس از هجرت است که احساس زنده بودن و خوشحالی در رگ های ما تزریق می شود .
برای فرارو گریز از یکنواختی در معاش واجب است تا یک‌سری وقت یکبار مسافرت کنیم ; پس وقتی را برای مسافرت رفتن در لحاظ بگیرید و مدام حتمی نیست به شهرها و کشورهای به دور مسافرت فرمایید . با ارتقا ارزش ارز و هزینه ی بالای سفرهای فرنگی اینک ایرانگردی و مسافرت به شهرهای داخلی یکی‌از آیتم های پر بازدید پیش روی اشخاص است .
در‌حالتی که شما نیز در برنامه سفرتان قصد ایرانگردی را دارید , گزینش مقصد مسافرت و طرح ریزی برای مسافرت مهمترین بخش مهاجرت است . کشور‌ایران از لحاظ مساحت مضاعف گسترده است و هجدهمین سرزمین دنیا از حیث وسعت میباشد . کشور ایران در حیطه خاورمیانه و جنوب غربی آسیاست . جمهوری اسلامی ایران از شمال به دریای شمال و از جنوب به دریای عمان و خلیج عجم محدود شده‌است و کشوری بی نیاز با منابع دارای اهمیت است .
برای گشت و گذار , جمهوری اسلامی ایران از نگاه آب و هوا منحصربه‌فرد بفرد است و شما در یک روز میتوانید تمام فصول را در نقاط متعدد تجربه فرمائید , پس در فصول گوناگون میتوانید به جای‌جای کشورمان هجرت نمایید .

مشهد یکی‌از شهرهای توریستی کشورمان است که سالانه میلیون ها گردش گر به‌این شهر مسافرت می نمایند . مشهد بخاطر وجود ضریح امام رضا همواره مورد دقت مسافران از سراسر مملکت بوده است . شهر مشهد مقدس جاذب های متعددی برای گشت و گذار و توریسم داراست ; از مکان های تفریحی , زیارتی , توریسم و تاریخی گرفته تا بوستان ها , تفرجگاه ها و مرکزها تفریحی . کلیه اینها در کنار نیز مشهد را به یک کدام از شهر های توریستی پر طرفدار در کشورمان تبدیل نموده است .
از سایر هدف های دوستداشتنی توریسم کشومان می توان جزیره ی کیش را اسم موفقیت . جزیره ی زیبای کیش یک کدام از جزیره‌ها قشنگ و دیدنی کیش است که جاذبه های ارگانیک و تاریخی متعددی دارااست که در کنار تفریحات هیجان انگیز , بازارها , هتل های گران‌قیمت , رستوران های امروزی این جزیره مقصدی ایده آل برای تفریح و گشت و گذار است .
قشم نیز مثل کیش از جزیره ها توریستی جنوب کشورمان است . قشم مطرح ترین جزیره ی خلیج عجم است که جاذبه های متعددی را در خویش جای داده است . این جزیره ی خوشگل در کنار تفریحات دریایی هیجان انگیز و بازارهای ارزان , جاذبه های تاریخی و ارگانیک متعددی داراست که منجر شده علاوه بر گردشگران داخلی صاحبخانه گردشگر های فرنگی است .
چنانچه مقصد سفرتان را گزینش نموده اید , به اولِ کاغذ رفته و با کلیک بر روی مقصد ذی‌ربط می‌توانید داده ها راجع به آن شهر یا این که مملکت را ملاحظه کنید . اطلاعاتی مانند وضعیت جغرافیایی , روش های مهاجرت , جاذبه های تاریخی و توریسم , شایسته ترین زمان مهاجرت ( از نظر آب و هوا , خرید , توریسم , ارزان بودن و … . ) , معرفی مرکزها خرید و تفریحی , معرفی بوستان ها و تفرجگاه ها برای درختان گردی , معرفی شایسته ترین رستوران ها برای شکم گردی و صرف یک وعده ی غذایی و همینطور معرفی هتل ها و اطلاع از سرویس ها و تجهیزات هر هتل مواقعی می‌باشند .