انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: عید کجا بریم؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هزینه مهاجرت به آن سوی مرز نسبت به سفرهای داخلی گران خیس و همینطور دارنده دردسر بیشتری نیز می باشند و برای همین با معرفی ۶ مقصد دیدنی برای ایرانگردی نوروز ۹9 میخواهیم تعیین شما‌را سهل و آسان خیس کنیم .
تفرش میتواند یکی شایسته ترین تعیین های شما برای ایرانگردی نوروز باشد . این شهر خوشگل با منابع ارگانیک و همینطور جاذبه های تاریخی خویش قادر است چندین روز شما‌را مشغول نماید . از جذاب های این شهر می شود به چشمه آب معدنی “ گراو ” , غار “ امجک ” , آب انبار “ بلور ” و… اشاره نمود .
چه قصد مسافرت به شهر کرمانشاه را داشته باشید و چه بخواهید تمام استان کرمانشاه را بگردید , دستتان برای تعیین دوچندان گشوده است . شهر کرمانشاه دارنده جاذبه های جذاب بخش اعظمی از جمله تاریکه بازار ( بازار راز پوشیده تاریخی ) , مسجد شافعی , مسجد عمادالدوله , طاق بستان , سراب نیلوفر و بخش اعظمی موردها دیدنی و جذاب دیگر که هرکدام علاوه بر گردشگران اهل ایران , هرساله تعداد کثیری توریست فرنگی را هم به خویش جذب می نمایند .
برای شناخت بیشتر با تنی چند از جاذبه های کرمانشاه می‌توانید مطالب تحت را ملاحظه کنید :
مسجد زیاد جالب عمادالدوله در کرمانشاه
تاریکه بازار کرمانشاه , یکی‌از جالب ترین جاذبه های کشور‌ایران
مسجد شافعی در کرمانشاه , یک کدام از زیباترین مساجد کشور ایران
شیراز را تمامی ما می‌شناسیم , چه پیش از این به آن مسافرت کرده باشیم و چه آن را برای ایرانگردی عید باستانی ۹۶ تعیین کرده باشیم درهرحال یکی مبنا های اثبات ایرانگردی است . شیراز دارنده جاذبه های تاریخی و ارگانیک زیادی است که هریک میتواند علتی برای هجرت بدین شهر خوشگل باشد .
در حالتی که خودتان را ماجراجو یا این که طرفدار درختان گردی می‌دانید مازندران قادر است یک گزینش مطلوب برای گذراندن تعطیلات نوروز ۹9 برای شما باشد .

هرچند این استان با جالب های بی نظیرش کمتر مورد اعتنا گردشگران است ولی مدام یکی‌از دیدنی ترین هدف های برای گردشگران ماهر بوده است . این استان با وضعیت آب و هوایی خاصی که داراست طبیعتی اختصاصی را به نمایش می‌گذارد . در صورتیکه در پی مکانی یگانه و جدید می‌گردید حتما سیستان و بلوچستان را در حق تقدم قرار دهید .
مگر می شود در فهرست گزینش های ایرانگردی اصفهان نباشد! اصفهان دارنده جاذبه های تاریخی فراوان متعددی است که همین سبب جاری شدن گردشگران فرهنگی و عشق و علاقه مند به مورخ به‌این شهر شده‌است . در واقع اصفهان نیز مثل بخش اعظمی از شهرهای جمهوری اسلامی ایران مشابه به یک موزه است و در هر کناره آن می توان اثرها تاریخی را روءیت کرد .
کاشان شهر گل و گلاب , شهری که جاذبه هایی همچون مسجد جامع , آتشکده نیاسر , مسجد آقا بزرگ , آتشکده نیاسر , غار سالن , کاروانسرای مرنجاب , گلشن و خزینه فین دارااست . از سوغات این شهرستان می شود به کلوچه , گلاب و روغن نباتی اشاره نمود . هر مسافری در روز ها عید نوروز با هزینه ۵۰۰ تومان قادر است از این شهرستان به برهه زمانی سه‌تا چهار روز دیدن ‌کند .
بوشهر , شهری که دارنده جاذبه های جالب بخش اعظمی است و از جمله آن می شود به موزه رییس علی دلواری , قلعه نصوری , رافائل , سحانتیر , گنبد نمکی جاشکف موزه دریانوردی خلیج عجم و ری شهر اشاره نمود . سوغاتی های اکثری درین شهر است که میتوان به رطب , ارده , حلوای سنگک , خارک پخته‌و ماهی اشاره نمود که از دوست داران متعددی برخوردار هست . هزینه مسافرت سه عدد چهار روزه بدین شهرستان حدود ۹۰۰ هزار تومان است .
بروجرد , شهری که دارنده جاذبه هایی همچون پل قلعه حاتم , گلدشت , روستای دره صیدی , کرکیخان و موزه مردمان شناسی است . کلوچه روغنی , نان قسمتی و خشکبارها از جمله سوغاتی های این شهرستان به‌شمار می روند .