انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: سفر نوروزی به ترکیه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با نزدیک شدن به روزهای آخرین سال اکثر اوقات گردشگران به‌دنبال مقصدی برای سپری کردن تعطیلات عید باستانی می باشند . ترکیه یکی‌از مقاصدی است که گردشگران شهرهای آن را تحت عنوان مقصد هجرت خویش تعیین می نمایند .
همانگونه که می‌دانید تعطیلات عید زمان قابل قبولی برای مهاجرت به آن سوی مرز است , شهرهایی نظیر استانبول و آنتالیا در ترکیه هوا داران متعددی داراست و در صورتی‌که قصد یک مسافرت فرنگی را دارید می توان ذکر کرد استانبول مقصدی به صرفه برای مهاجرت نوروزی است .
با اعتنا به این‌که رزرو تور و طرح ریزی برای مسافرت در روز ها عید باستانی رزرو بلیط هواپیما و همینطور رزرو هتل , عمل مضاعف مشقت است . بیشتر مسافران برای مهاجرت نوروزی از ماه ها قبلی طرح ریزی می نمایند , در صورتیکه شما نیز مجال کافی و یا این که داده ها واجب برای طرح ریزی سفرتان ندارید می‌توانید از دربین تورهای نوروزی تور مطلوب خودتان را تعیین نمائید .
تور استانبول در عید باستانی ; همواره یکی‌از مسیرهای پرطرفدار در بین ایرانیان است که با اعتنا به این‌که استانبول در فصل بهار درحال حاضر و هوای دیگری داراست و علاوه بر این که زیبایی های آن دو چندان است , آب و هوای استانبول درین زمان ایده آل و مطلوب گشت و گذار است .
ارزش تور استانبول عید باستانی 99 با دقت به گونه ایرلاین , هتل محل اقامت و برهه زمانی زمان تور متغیر است ; در خرید پکیج های مسافرتی قابلیت و امکان تغییر‌و تحول مورخ , بازه زمان تور , دسته پرواز و همینطور محل اقامت موجود هست که‌این عمل با تغییر‌و تحول ارزش تور استانبول عید نوروز آماده است .
سرویس ها تور استانبول بهار 99
پکیج های تور استانبول خدماتی زیرا بلیط رفت و بازگشت و اقامت در هتل را به گردشگران ارائه می‌دهد و با دقت به نرخ های مختلفی که‌این تورها دارا‌هستند , خدماتی که ارائه می شود متعدد است .
استانبول همان گونه که گفته شد مقصدی جذاب و دیدنی برای سپری کردن تعطیلات نوروزی است . در‌حالتی که تور استانبول عید نوروز را برای سفرتان تعیین نموده اید خودتان را برای خوشگذرانی در شایسته ترین شهر توریسم ترکیه مهیا نمایید .
استانبول آنقدر جاذبه دارااست که تمامی را مجذوب خویش می نماید و مسلما یکی زیباترین شهر های دنیاست و سالانه گردشگران متعددی را از سراسر عالم درسمت خویش می کشاند .
استانبول شهری فی مابین دو مجموعه کشور ها آسیا و اروپاست و تیتر وسیع ترین شهر ترکیه را داراست و قلب فرهنگی و اقتصادی ترکیه هست . قرار گیری استانبول در جوار دریای سیاه و دریای مرمره و تنگه‌ بسفر سبب شده که یکی‌از زیباترین شهرهای ساحلی جهان باشد ; شهری تاریخی و جالب که در سالیان اخیر با ترقی و زیباسازی این شهر پرداخته اند و همین دستور منجر شده که سالانه بر تعداد گردشگران استانبول افزوده می شود .
مسافران تورهای نوروزی استانبول میتوانند پکیج های استانبول را در همین ورقه تماشا نمایند و با تماس با کارشناسان ما نسبت به تورهای استانبول داده ها کسب نمایند .
قیمت تورهای نوروزی غالبا فراتر از بها بقیه تورهای مسافرتی است و با اعتنا به‌وجود تعطیلات و وجود حجم بالای مسافران این تورها با قیمتی فراتر ارائه می شود . ارزش تورهای نوروزی استانبول با دقت به تعیین شما در حین های متعدد و با نرخ قیمتی متفاوت ارائه می شود و ساعت پروازی , دسته ایرلاین و هتلی که برای اقامت تعیین میکنید تاثیر به سزایی در ارزش تور خواهد گزاشت .