انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: بهترین مقاصد گردشگری داخلی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سفر رفتن تا حد متعددی با تندستی هر فردی در رابطه است . از آنجایی که هجرت رفتن سبب کاهش استرس می شود و همین فرمان سبب ساز شادابی و تن درستی هر شخص می شود .
پژوهش ها نشان میدهد که هجرت رفتن قلب شمارا سلامت می نماید . اما منظورمان از مسافرت , رفتن به مکان های نو برای زمان یک یا این که دو هفته است که تجهیزات رفاهی قابل قبولی نیز در اختیارتان باشد .
در شرایطی که در فصول سرد سال قصد سفر دارید , مرزو بوم عزیزمان جمهوری اسلامی ایران مملکت چهار فصل است . بدین مضمون‌ که در هر وقتی از سال با مسافرت به یک کدام از شهرها آب و هوای متمایز را تجربه خواهید کرد . از اینرو یکی شایسته ترین مسیرها برای گردشگران در فصول سرد سال هجرت به استانهای جنوبی با تور کیش است .
تور کیش شایسته ترین مقصد سفرهای داخلی در فصول سرد سال ; اما شایسته ترین زمان مسافرت به کیش با دقت به هدفتان از هجرت مختلف است .
از نگاه آب و هوا : شایسته ترین زمان مهاجرت با تور کیش از وسط فصل پاییز تا وسط اردیبهشت ماه هست . درین ماه ها هوای کیش در بهترین وضعیت است ولی که فصل‌زمستان کیش دارنده شایسته ترین آب و هواست و تابستان زمان قابل قبولی برای هجرت نیست و در بعضی مواقع نفس کشیدن برای شما طاقت فرسا می شود .
از دید برگزاری فستیوال ها : کسانی که تور کیش را برای کمپانی در رویدادهای فرهنگی و تفریحی تعیین می نمایند , میتوانند از اواسط تیرماه تا اواسط شهریور ماه به جزیره کیش مهاجرت نمایند . درین زمان صراحت دارد که آب و هوای کیش فراوان گرم است البته برگزاری فستیوال تابستانی کیش گردشگران متعددی را به‌این جزیره می کشاند .

علاوه بر اینها برگزاری جنگ های شبانه , استندآپ کمدی , کنسرت ها , رالی تور خانوادگی , قرعه‌کشی برای اهدای جوایز نقدی و ارائه تخفیفات ویژه در مرکزها خرید سبب شده که هجرت به جزیره کیش در تابستان هم پر بازدید باشد .
در‌حالتی که برای سفرتان با تور کیش درپی وقتی میباشید که جزیره خلوت باشد میتوانید میانه هفته به جزیره هجرت فرمایید .
همینطور اسفندماه زمان قابل قبولی برای هجرت با تور کیش است نیز آب و هوای جزیره مطلوب است و نیز این که جزیره خلوت خیس است .
جزیره زیبای کیش فرصتی بی سابقه برای تفریح و هیجان است ; در واقع شایسته ترین بخش هجرت شما به کیش تفریحات لبریز هیجان این جزیره است . در صورتیکه می خواهید آدرنالین خونتان را بالا ببرید تفریحات کیش شایسته ترین آیتم است . چنانچه به خواسته تفریحات آبی‌رنگ به کیش هجرت میکنید , پیش از مهاجرت اطمینان نتایج فرمایید که دریا طوفانی نیست ; برای اطمینان از این قضیه گذشته از مسافرت خویش سرعت وزش باد را در روزهایی که در کیش میباشید در اختیار گرفتن فرمائید . پیرو به معرفی تفریحات این جزیره می‌پردازیم :
قایق سواری در تور کیش : قایق سواری در آب های خلیج عجم در عین این که تفریحی بی آلایش است اما لذتی وصف ناشدنی داراست . اشکال قایق ها مشتمل بر قایق های پدالی و پارویی , قایق تندروی معمولی , قایق تندروی دو موتور , قایق های بادبانی , قایق های بادبانی کاتاماران و قایق های کف شیشه ای .
کشتی های تفریحی تور کیش : در کیش میتوانید علاوه بر قایق به وسیله ی کشتی های تفریحی گشتی در دریا بزنید . این کشتی ها دارنده رستوران می باشند و سرویس ها و برنامه های مهیجی را برای گردشگران در حیث گرفته اند . اشکال کشتی های تفریحی مشتمل بر کشتی آرتمیس , کشتی آکواریوم سرمه , کشتی آکواریوم توریست , کشتی اوستا , کشتی سیمرغ خلیج عجم , کشتی رانیا , کشتی دنا , کشتی نوید دریا و کشتی ستاره .

غواصی در تور کیش : برای تماشای ماهی های رنگارنگ و آبزیان و رفتن به تعماق خلیج عجم غواصی شایسته ترین مورد است . برای غواصی نیازی نیست شنا بلد باشید و این که چهل دقیقه فراگیری خواهید مشاهده کرد . بیست دقیقه در آب خواهید بود . وبسایت های متنوعی برای غواصی در کیش موجود هست که سرویس ها جانبی نیز ارائه می دهند .
اسکی روی آب در تور کیش : اسکی روی آب به دو صورت با قایق و کیبل اسکی صورت می‌گیرد . اتصال اسکی به قایق موتوری و کشیده شدن بوسیله ی آن , رایج ترین اسکی روی آب است . در کیبل اسکی فرد با قایق کشیده نمی‌شود و به وسیله کابلی که در دست داراست در میان ساختمان بلند های دریایی به تکان در می‌آید .
قابل ذکر است که كیبل اسكی کیش دارنده ارتفاع ۸۶۰ متر و پهنا ۱۶۰ متر و پنج ساختمان بلند است و کنیه مطرح ترین کیبل اسکی دنیا را یدک میکشد .
جت اسکی در تور کیش : در شرایطی که در ادامه تفریحی لبریز هیجان میباشید , جت اسکی این لحظات را برای شما آماده می نماید . گنجایش جت اسکی برای دو نفر است و دوران زمان آن یک ربع می‌باشد .
فلای بورد در تور کیش : فلای بورد یک کدام از وسایل تفریحی جزیره کیش است که توسط آن می‌توانید بر بالای تراز آب تا طول ۱۲ متر آزادانه به پرواز در آیید . در واقع فلای بورد نیروی محرکه خویش را با اتصال به جت اسکی تامین می نماید .
پاراسل سواری در تور کیش : چتر پاراسل تفریحی است که در کنار هیجان , وقار را نیز به ارمغان دارااست . چتر پاراسل توسط قایق با سرغت کشیده می شود تا طول بگیرید و بر فراز آب های آبی‌رنگ خلیج عجم به تماشای کیش بنشینید .

منبع: سایت آسمونی