انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: ونک لیزر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امروزه در حوزه های مختلف پزشکی مطالعات زیادی پیرامون هموروئید صورت گرفته است و متخصص های زیادی درباره ی آن اظهار نظر می کنند. مجلات و دنیای مجازی پر شده است از تبلیغات درباره ی بواسیر و [b]درمان قطعی بواسیر[/b]. طبیعی است که برای عده ی بسیار زیادی از افراد این پرسش ایجاد می شود که در زمان ابتلا به هموروئید به چه پزشکی مراجعه کنیم و تخصص آن پزشک باید در چه زمینه ای باشد؟
جراحانی که بالاترین مهارت و تخصص را در زمینه ی تشخیص، مداوا و جراحی بیماری های مقعدی به خصوص [b]جراحی هموروئید[/b] را دارند شامل تخصص های زیر می باشد:
  • متخصصان جراحی عمومی
  • متخصصان دستگاه گوارش
متخصصان و پزشکان کلینیک درمانی [b]ونک لیزر[/b] از میان با تجربه ترین و حرفه ای ترین افراد جامعه ی پزشکی کشور انتخاب شده اند و با داشتن صدها مورد درمان موفق توانسته اند بالاترین میزان رضایت بیماران را در این زمینه کسب کنند. تمامی روش های درمانی مجموعه ی ونک لیزر مبتنی بر روش های نوین و پیشرفته ی پزشکی است و خدمات  لیزردرمانی بواسیر را در سطحی تخصصی به شما عزیزان ارائه می دهیم.
تیم تحقیقاتی این مجموعه تلاش کرده است تا برروی به روز ترین و پیشرفته ترین راه درمان بواسیرکه در اروپا و آمریکا مورد استفاده قرار میگیرد مطالعات جامعی انجام دهد و این متدها را در اختیار بیماران عزیزی که به مجموعه ی ما مراجعه می کنند قرار دهند. هدف ما درمان اصولی و صحیح این بیماری است.
برای تماس با مرکز ما و دریافت مشاوره با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.



۰۲۱۸۸۸۵۶۸۴۵

۰۹۱۹۷۷۱۵۵۲۸



https://vanaklaser.ir/