انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: بال اسکرو باهر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بال اسکرو باهر

در بلبرینگ های ساچمه گرد فقط ساچمه ها هستند که در شیار دایره ای لغزش میکنند، پس به این نتیجه میتوان رسید که هیچ راهی
برای ساچمه ها برای خروج از بلبرینگ نیست . با این حال در  بال اسکرو  ها تا زمانی که شیارها به حالت حلزونی خود می باشند
ساچمه ها در ان شیارها می غلتند و ممکن است از مهره هم خارج شوند گرچه انها در نقطه مشخصی می باشند که در واقع استراحتگاه می باشد متوقف میشوند، که این توقف موجب میشود که ساچمه ها در بال اسکرو  دچار تنش حرارتی نشوند.
در ادامه بعد از توقف کوتاه بایستی مسیر حرکتی انها با هادی تغییر کند و یکی پس از دیگری به نقطه شروع خود بازگردند و این
اجزای گردشی همین نقش را در بال اسکرو  ایفا میکنند. این اجزای گردشی در  بال اسکرو  را Recirculation part می نامند.
با پیشرفت صنعت ماشین کاری و لوازم سی ان سی ،تجربه فنی و تخصصی مهندس کاران شرکت تام باهر در عرضه بال اسکرو باهر ،بال اسکرو دقیق و مورد تقاضای صنعتگران به ویژه مورد استفاده دستگاه های cnc می باشد.برای ایجاد پروفیل های شیار دقیق در بال اسکرو باهر به علت سنگ زنی یا غلتش دقیق از روش های بسیار دقیق و ظریف استفاده می شود.
انواع بال اسکرو باهر با ایجاد حرکت چرخشی بدون اصطکاک و دقیق با گشتاوری درایو پایین،دقت بالا وحرکت آرام با عمر طولانی و قابل پیش بینی اراِيه می شود.بال اسکرو باهر ، گردشی بدون اصطکاک و عمر طولانی برای استفاده در کاربردهای فراگیر و مختلف ایجاد شده است.
شرکت تام باهر دارای امکانات و خدمات جدید و مدرن ،با دارا بودن تیم مهندسی بسیار ماهر،در تلاشند بال اسکرو با استفاده از مواد با کیفیت به منظور بر اورده کردن و رعایت احتیاجات خاص شما ارايه دهند.
ما مفتخریم که بتوانیم اطلاعات فنی و روش درست انتخاب بال اسکرو مناسب کار شما ، از طریق تماس با ما و تلگرام شرکت تام باهر ارايه دهیم.