انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: کجای استانبول هتل بگیریم؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
همانطور که می‌دانید استانبول یکی‌از شهرهای توریستی ترکیه است که هرساله مسافران متعددی با تورهای استانبول به‌این شهر مسافرت می نمایند . استانبول بخاطر جاذبه های تاریخی و تفریحی که دارااست مورد ی نیکی برای مسافرت است و هرساله مسافران متعددی به‌این شهر مهاجرت می نمایند و بخاطر توریستی بودن این شهر هتل های متعددی برای اقامت موجود هست که گزینش شایسته ترین حوزه‌ برای اقامت در استانبول مضاعف با اهمیت است و سفرتان را ذیل تاثیر قرار می‌دهد .
گزینش حوزه‌ ای که میخواهید در آن اقامت داشته باشید تاثیر متعددی در کیفیت سفرتان داراست و در اتوبار و هنگامی که صرف تماشا از مکان های توریسم می نماید تاثیر داراست .
ناحیه فرمان روا احمد
اقامت در هتل های حیطه پادشاه احمد , یکی شایسته ترین بخش ها برای اقامت در استانبول است که جاذبه های توریسم متعددی در‌این حوزه‌ موجود هست .
حوزه‌ فرمان روا احمد جزء شایسته ترین مکان ها برای اقامت در استانبول است به این دلیل‌که دسترسی نیکی به بخش اعظمی از جاذبه ها داراست . جاذبه هایی زیرا مسجد آبی‌رنگ , ایاصوفیه , کاخ توپکاپی و بازار بزرگ و بازار آراستا در حیطه فرمانروا احمد قراردارد .
حوزه‌ شاه احمد شب ها به طور کامل خلوت است و شور و هیجان نقاط دیگر استانبول را ندارد و شما می‌توانید در‌این حیطه عکاسی نمائید .
حیطه تکسیم
ناحیه تکسیم بخشی از بخش ها دارای اسم و رسم استانبول است که در میان ایرانیان دوستداشتنی است و بخاطر نزدیک بودن به خیابان استقلال و حوزه‌ اروپایی پرطرفدار است . در حیطه علاوه بر جاذبه های توریسم که دردسترس می باشند شما می‌توانید به رستوران ها , بازارها , سینما و مرکزها خرید بروید .
خیابان استقلال یکی خیابان های نامرتب و مالامال هیجان شهر است که می‌توانید از جاذبه های تاریخی بخش اعظمی که درین حوزه‌ موجود هست دیدن فرمایید .

منطقه تنگه بسفر استانبول
پس از تکسیم و فرمان روا احمد , تنگه بسفر یکی دیگر از محله های دارای شهرت استانبول برای اقامت است که در میان دو حوزه‌ ی اروپایی و آسیایی جای دارد و یک کدام از بخش ها جالب توریسم به شمار می‌آید . در دو سمت این ناحیه بناهای تاریخی متعددی موجود است که شب ها می‌توانید با کشتی به مشاهده از این حیطه بروید .
از برگزیدگان هتل های ناحیه تنگه بسفر برای اقامت ; هتل بوتیک تاپ آجیلا , هتل بوتیک سوماهان , هتل بوتیک هاوس بسفروس , سوئیس هتل بسفروس , هتل w استانبول , هتل فور سیزن بسفروس , هتل لس عثمان استانبول , هتل ۵ ستاره رادیسون بلو استانبول .
منطقه فیندیک زاده استانبول
ضروری می‌دانیم بگوییم که هر ناحیه ای از استانبول می‌تواند برای اقامت دیدنی باشد , ناحیه فیندیک زاده یکی شایسته ترین بخش ها برای رزرو هتل در استانبول است . یک کدام از بخشها مالامال شور استانبول که رستوران ها و کافه تریاهای آن تا پاسی از شب گشوده میباشند و میتوانید با گام زدن در خیابان های آن یک تجربه خوب از معاش شبانه در استانبول را تجربه فرمایید .
این حوزه‌ به مقدار تکسیم عالی نیست البته درهرمورد بخشی از شایسته ترین بخشها استانبول برای اقامت به شمار می‌آید . در حوزه‌ فندیک زاده دسترسی به مترو و اتوبوس زیاد راحت هست .
از برگزیدگان هتل های ناحیه فیندیک زاده استانبول می توان هتل توپکاپی , هتل گلدن هیل , هتل ریل استار , هتل گراند آنکا , هتل آل سیزنز .
ناحیه لاله لی از کهن ترین و به هم ریخته ترین بخش ها استانبول است که بخاطر وجود فروشگاه ها و رستوران های نیکی که دارید فی مابین مسافران از محبوبیت بالایی شامل است . این حوزه‌ هتل های ارزانی برای اقامت داراست . از برگزیدگان هتل های حیطه لاله لی استانبول هتل بویوک پاریس , هتل رویال استانبول , هتل ناندا , هتل گرند لاله لی , هتل بلو مارمارای .

منطقه شیشلی استانبول
شیشلی یکی‌از توریستی ترین بخشها استانبول است که در مسافت قربت با عرصه تکسیم جای دارد که دسترسی خیلی خیر و خوبی به رستوران ها و مرکز ها خرید متنوع داراست . این ناحیه جزء بخش ها توریستی به شمار می‌رود ولی مسکونی بوده و با عرصه تکسیم حدودا ۲۰ دقیقه مسافت داراست .
از برگزیدگان هتل های ناحیه شیشلی استانبول می توان هتل وایت مونارچِ استانبول , هتل ویزون استانبول , هتل دورا استانبول , هتل سورملی استانبول , هتل گرند جواهر استانبول .
ناحیه بشیکتاش استانبول
در جنوب ناحیه تنگه بسفر , حیطه بشیکتاش یکی مالامال جمعیت ترین بخشها استانبول به شمار میرود که دیوار به دیوار نشان تاسی است و می‌توانید از بوتیک های این ناحیه دیدن نمایید .
هتل های ناحیه بشیکتاش کلیه گران‌قیمت می باشند و برای اقامت در آنان بایستی هزینه ی نسبتا متعددی به نسبت دیگر بخش ها شهر استانبول بپردازید . هتل ۵ ستاره پر اسم و رسم چیراهان یکی‌از پر اسم و رسم ترین هتل های حیطه بشیکتاش است که در کنار بسفر قرار گرفته که می‌توانید اقامتی لاکچری را در آن تجربه نمایید .
خلیج شاخ طلایی
شاخ طلایی یکی مهم ترین خلیج های ترکیه است که به بسفر متصل میشود , خلیج شاخ طلایی پارتیشن دو محله تکسیم و فرمان روا احمد از نیز است . این بندر تاریخی پر اسم و رسم جایی است که در آن قایق های مسافربری به جهت بسفر و بخشها بخش آسیایی استانبول میروند . خلیج شاخ طلایی , بخش امروزی استانبول ( تکسیم , گالاتا و کاراکوی ) را از بخش تاریخی ( پاد شاه احمد , امینونو و سیرکسی ) جدا نموده است .
این حیطه از حیث توریستی و توریسم دیدنی است که قادر است برای اقامت مورد ی قابل قبولی باشد .
منبع: بهترین مناطق استانبول برای اقامت