انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: فصل پاییز به کیش سفر کنیم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چرا سفر به کیش در پاییز پر طرفدار است؟

مناسب‌ترین زمان برای هجرت به کیش از اوایل دی ماه تا آخرها فروددین ماه ( نهایتا آخرها اردیبهشت ماه ) است ; اما ممکن است حتی‌در ماه فروددین ماه ( پرمسافرترین ماه در کیش ) نیز گرمای هوا برای بعضی از اشخاص قابل تحمل نباشد . در اردیبهشت نیز که هنوز رطوبت هوا آنچنان بسیار نشده , آب دریا سرد است و گاهی‌ زمان ها باد ملایم باد خنک در شب‌ها هوای این جزیره را بهاری مینماید .
درین ماه‌ها هوای کیش در بهترین موقعیت است و مناسب‌ترین مکان برای تجربه هوای بهاری در فصل‌زمستان است ; اما به طور کلی هوای کیش اکثر وقت ها وقت ها گرم و مرطوب است ; البته درین ماه‌ها دما و رطوبت جزیره به دست‌کم میزان خویش می رسد . میانگین دمای کیش در‌این ماه‌ها به طور معمول فی مابین ۱۹ تا ۲۲ رتبه متغیر است . در‌حالتی که برای لذت بردن از دریا و ساحل‌ بی‌نظیر کیش میخواهید بدین جزیره هجرت فرمائید , فصل‌تابستان ابدا فصل قابل قبولی است ; چون بعضی وقت ها رطوبت هوا در‌این فصل به ۱۰۰ درصد نیز می رسد و چه بسا نفس کشیدن برای شما سخت می گردد . ضمنا در ماه‌های آذر و دی باران‌های سیل‌آسای این جزیره را هم تجربه نمایید
صحت دارد از حیث آب و هوا فصل‌تابستان به هیچ وجه فصل قابل قبولی برای هجرت به کیش نیست ; البته فستیوال تابستانی کیش که هر سال از مورخ ۱۵ تیر تا ۱۵ شهریور در‌این جزیره برگزار می‌گردد منجر شده‌است حتی‌د‌ر فصل تابستان نیز مسافران متعددی راهی این جزیره شوند .
برپایی برنامه‌های خنده رو و مفرح نظیر برنامه‌های متنوع ورزشی , کنسرت‌ها , جنگ‌های شبانه , نمایش زنده , نمایش نمایش , برپایی کارناوال‌های شور , اهدای میلیون‌ها جایزه نقدی و غیرنقدی , آذین‌بندی خیابان‌های کیش که زیبایی آنان‌را به خصوص شب‌ها دو چندان می‌نماید , منجر شده‌است تعداد متعددی از گردشگران داخلی و چه بسا فرنگی در طول برپایی این فستیوال به کیش مسافرت نمایند .

ارائه تخفیفات ویژه در مرکزها خرید
فستیوال آبنبات چوبی برای خردسالان و قابلیت به کارگیری بدون‌پول خردسالان تحت هفت سال از سرویس ها هتل‌ها
رالی تور خانوادگی و قرعه‌کشی برای اهدای خودروهای گران‌قیمت و گران قیمت
برگزاری کنسرت گروه‌های آهنگ با حضور هنرمندان مطرح مرزو بوم , اجرای استندآپ کمدی و دیگر رویدادهای ویژه فرهنگی
قرعه‌کشی برای اهدای جوایز نقدی
درضمن در‌صورتی‌که فقط برای گردش در مرکز ها خرید کیش قصد هجرت بدین جزیره را دارید , فصل‌تابستان نیز می توانید به آن مهاجرت فرمائید ; چون نسبتاً همگی مرکز ها خرید مجهز به سیستم‌های تهویه مطبوع به طور کامل مطلوب می‌باشند .
شایسته ترین زمان از نگاه خلوت بودن و مطلوب بودن هزینه مسافرت
سفارش می کنیم اسفند ماه را برای مهاجرت به کیش گزینش فرمائید ; چون در‌این فصل به طور معمول نیز جزیره خلوت بوده , نیز هوای جزیره مناسب است و نیز به طور معمول تورهای ویژه ارزان‌قیمتی هم درین ماه ارائه میگردد .
دیدنی است بدانید که کجارو قابلیت و امکان جستجوی آسوده برای تنظیم بلیط هواپیما از بین ده‌ها فروشنده دارای اعتبار با متنوع ترین قیمت‌ها را برای مسافران معرفی نموده است که به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا ارزان‌ترین بلیط به مقصد کیش را پیدا فرمائید .
سفارش می کنیم در هر وقتی اواسط هفته به‌این جزیره هجرت فرمایید ; ممکن است با این کار برنامه‌های ویژه و بشاش انتها هفته کیش را از دست بدهید ; ولی در حالتی که در روزهای میانه هفته نیز جزیره خلوت‌تر است و نیز نزدیک به ۳۰ درصد در هزینه‌های هجرت شما صرفه‌جویی می شود .
در پایان قابل ذکر است در‌صورتی‌که که میخواهید از تفریحات دریایی نظیر شاتل , بانانا , غواصی , قایق‌ها و کشتی‌های تفریحی استعمال فرمایید , حتما در وقتی مهاجرت نمایید که مطمئن می باشید دریا طوفانی نیست ; برای اطمینان از این قضیه گذشته از هجرت خویش سرعت وزش باد را در روزهایی که در کیش می باشید , در دست گرفتن فرمایید .