انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: چرا به کیش سفر کنیم؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مهمترین علتی که کیش را تحت عنوان نگین براق جمهوری اسلامی ایران , منحصربه شخص می کند سواحل زیبای آن با شن های سپید دوست داشتنی است .
طبق گفته کارشناسان توریسم حاشیه دریا کیش قسمتی از برگزیدگان سواحل شن سپید دنیاست . سواحلی که علاوه بر زیبایی غیر قابل وصف , از لحاظ درمانی نیز فواید بخش اعظمی برای شناگران داراست .
کیش به دلیل این‌که تحت عنوان یک شهر توریستی دارای اعتبار شناخته شده‌است , از حیث شهرسازی بیشتر فضایی مشابه به مرزوبوم هایی فرنگی داراست تا بقیه شهرستان های داخی . خیابان های زیاد قشنگ و مدام منزه و دکان های شیک و نخل های خوشگل که در کنار این خیابان ها خود نمایی می‌نماید .
دیدنی است که بدانید که کیش قانون ها سختگیرانه ای نیز برای رانندگان دارااست که‌این مورد سبب تولید وقار بیشتر این جزیره شده‌است . مثلا سرعت بیش تر از حد بی تردید دربرگیرنده جریمه میشود . در حالتی‌که اتومبیل تماما منزه نباشد هم جریمه خواهد داشت که‌این سبب تمیزی مستمر اتومبیل ها شده‌است و همینطور هیچ خودرویی با سن بیشتر از 5 سال نمیتواند درین شهر رفت وآمد نمایند , بدین ترتیب مدام شما صرفا ماشین های منزه و نو را تماشا که برخلاف بقیه شهر های جمهوری اسلامی ایران , با نظم و وقار قابل توجهی در هم اکنون رفت وآمد می‌باشند .
جزیره کیش باوجود این که وسعت متعددی ندارد , ولی بدلیل جذابیت های توریستی , بیشترین تعداد هتل را نسبت بقیه شهر های کشور ایران داراست . از هتل هایی نظیر هتل شایان کیش که با تجهیزات فراوان خوب و قیمت خوب ارائه می‌شوند تا هتل های لوکس مثل هتل ترنج و هتل داریوش که مسافران با دقت به دارایی خویش گزینش می‌نمایند .
یکی‌از جاذبه‌هایی که جوان ها را از سراسر سرزمین جذب خویش می‌نماید قابلیت اجاره کردن ماشین های گران‌قیمت و ماشین های آمریکایی است که تنها در کیش ارائه میشود .