انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: تزریق ژل بلوترو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تزریق ژل بلوترو Belotero , قیمت و هزینه تزریق بلوترو :  بلوترو ( Belotero) یک نوع فیلر هیالورونیک است که برای رفع چین و چروک برخی از نواحی پوست مورد استفاده قرار می گیرد . از بلوترو به هر دو حالت عمیق و سطحی بر روی پوست می توان استفاده کرد .
با Belotero چه مواردی می تواند درمان شود؟
تزریق ژل بلوتروبلوترو | Belotero  برای کاهش چین و چروکهای متوسط و شدید ، خطوط لب عمودی ، خطوط گوشه دهان ، خطوط لبخند و چروک های چانه طراحی شده است .

[تصویر:  belotero-min-600x400.jpg]

بلوترو چگونه عمل می کند ؟
بلوترو (Belotero ) بلافاصله بعد از تزریق نتایج فوری و قابل ملاحظه ای را ارائه می دهد که شما می توانید به آسانی آن را لمس کنید . زیبایی و جوانی پوست در همان دقایق ابتدای تزریق ژل بلوترو قابل مشاهده است .
این نوع فیلر به صورت یکپارچه منطقه تزریقی را پر می کند و نتایج و اثر طبیعی را به دنبال خواد داشت . بلوترو برای درمان چین و چروک های سطحی , پر کردن جای زخم های آکنه و نیز چین و چروک های عمیق صورت و نواحی خطوط لبخند  و … مورد استفاده قرار میگیرد.بلوترو در دسامبر ۲۰۱۱ توسط FDA مورد تایید قرار گرفته است و از آن به بعد به صورت وسیع برای درمان چین و چروک نواحی صورت و هر ناحیه دیگه از بدن مورد استفاده قرار می گیرد .
فیلر Belotero Balance
بلوترو بالانس در واقع یک تزریق تجویزی است که برای صاف کردن و یا پر کردن موقت خط لبخند، خطوط بغض و خطوط دیگر متوسط تا شدید در اطراف لب ها و دهان استفاده می شود و البته نتیجه این تجویز و به طبع آن درمان ممکن است متفاوت باشد.
البته بلوترو بالانس برای بیماران دارای سابقه آلرژی و حساسیت و افرادی که سابقه آنافیلاسکی دارند به هیچ عنوان نباید انجام شود. افرادی که به پروتئین های باکتریایی گرم آلرژی دارند نیز باید از این کار خودداری کنند.
فرد ممکن است پس بلوتروبالانس در محل تزریق فیلر دچار واکنش هایی شود که این واکنش ها می توانند مثل التهاب حدود 7 روز با وی همراه باشند. باید بدانید که قبل از انجام تزریق بلوتروبالانس اگر شما داروهایی مصرف می کنید که در لخته شدن خون در بدن شما اثر میگذارند به پزشک خود اطلاع دهید.
مدت ماندگاری یک دوره درمان بلوترو
مدت ماندگاری در اکثر فیلر های اسید هیالورونیک و بلوترو (Belotero )معمولا بین ۶ تا ۹ ماه است . البته باید توجه داشته باشید که این مدت زمان بستگی به برخی از عوامل مانند : نوع درمان، منطقه درمان شده، نوع پوست فرد، وضعیت پوست، متابولیسم بیمار، شیوه زندگی و سن دارد.
مدت زمان برای درمان با تزریق بلوترو
درمان و تزریق بلوترو بسیار راحت می باشد و حدودا ۳۰ دقیقه طول خواهد کشید . هم چنین نیاز به بستری نیز وجود ندارد و بعد از درمان می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید.
اثرات جانبی و عوارض تزریق بلوترو
برخی از عوارض جانبی شامل قرمزی، کبودی کوچک یا تورم در مناطق تزریق است. در غیر این صورت، هیچ عوارض دیگری گزارش نشده است. پس از درمان، می توانید فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. توصیه می شود برای جلوگیری از تورم و کاهش آن بهتر است به مدت ۲۴ ساعت دور از نور خورشید باشید  همچنین به مدت ۴۸ ساعت لایه برداری در ناحیه درمان و نیز شستشوی ناحیه درمان انجام ندهید.