انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: چاپ مش چیست
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چاپ مش چیست
چاپ مش چیست . چاپ مش ابزاری تبلیغاتی است که کاربردی همانند استیکر دارد. چاپ مش چیست و چاپ استیکر از موارد تبلیغاتی جمعی به حساب می آید. چاپ مش برای مکان های خاصی بکار می رود که نیاز به حفظ نور محیط دارد زیرا که چاپ مش سوراخدار بوده که این امر باعث عبور نور و حفظ روشنایی محیط می شود.
[تصویر:  139612_6l.jpg]
چاپ مش چیست و تفاوت آن با استیکر
چاپ مش چیست . چاپ مش همانند استیکر اتفاده تبلیغاتی داشته که برای حفظ روشنایی و نور محیط استفاده از چاپ مش چیست مناسب تر است. سوراخدار بودن مش از نقاط تمایز بین استیکر و مش محسوب می شود. کاربرد هر دو تقریبا یکسان است ولی فرض کنید می خواهید بر روی شیشه چاپ و طرحی را نصب کنید. اگر از استیکر استفاده کنید مطمئنا بایستی بدانید مانع از عبور نور می شود، این در حالی است که چاپ مش سوراخدار بوده و این مشکل را ندارد. پس با چاپ مش هم می توانید کارکرد تبلیغاتی اثر چاپی را حفظ کرد و هم روشنایی و نور محیط را حفظ کرد.
چاپ مش چیست و انواع آن
جنس و انواع مش همانند استیکر متنوع است ولی از نظر قیمت بایستی بدانید قیمت چاپ مش چیست بمراتب بالاتر از استیکر است که این امر بخاطر عملیات تکمیلی آن است. مات و یا براق بودن را می توان بر روی چاپ مش انجام داد و به بهترین نحو اقدام به استفاده از مش نمود.
چاپ مش چیست . چاپ مش توسط دستگاه های خاص و با دقت بالا در گروه چاپ و تبلیغات آذین هنر با کیفیت بالا و در اسرع وقت انجام می شود. برای چاپ مش بایستی طرح مناسبی داشته باشید که این امر بایستی متناسب با موضوع مورد استفاده تبلیغاتی صورت گیرد. اگر برای چاپ مش زرح ندارید نگران نباشید زیرا مرکز آذین هنر از مشاوران زبده تبلیغاتی بهره برده که این امر باعث می شود طرحی مناسب برای چاپ مش داشته باشید. ابعاد مختلف چاپ و بدست آوردن ابعاد متناسب یکی از نقاط قوت مرکز چاپی محسوب می شود. مرکز چاپ مش با کیفیت مرکزی است که بتواند انواع ابعاد و طرح و رزولیشن چاپی را برای مشتریان فراهم نماید.
چاپ مش چیست . بایستی توجه نمود که بعد از چاپ مش بایستی نصب مناسب صورت گیرد. مش را می توان بر روی انواع شیشه ها نصب نمود. همچنین بر روی شیشه های اتوبوس ها و غیره می توان چاپ مش را نصب نمود. نکته ی مهم در این امر آن است که موضع مناسب و تمیز باشد و مکانی صاف برای نصب چاپ مش مورد استفاده قرار گیرد. بایستی بدانید که در چاپ استیکر و نصب آن ممکن است حباب هایی در موضع نصب ایجاد شود که ظاهر چاپی را دچار خدشه نماید. ولی در نصب چاپ مش به سبب سوراخدار بودن این امر وجود ندارد و هیچ گونه حبابی زیر موضع چاپ ایجاد نخواهد شد و به بهترین نحو ممکن می توان به نصب چاپ مش پرداخت. از مهمترین کاربردهای چاپ مش نصب آن بر روی انواع شیشه است که این امر به خاطر سوراخدار بودن چاپ مش است. چاپ مش با سوراخ هایی که متریال دارد بخوبی انتقال نور را انجام داده و مانع از روشنایی محیط نمی شود. لذا چاپ مش کاندیدی مناسب برای نصب بر روی انواع شیشه است.