انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: قیمت تورهای مسافرتی استانبول
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قیمت تور استانبول
ما به شما تضمین شایسته ترین ارزش تور استانبول را میدهیم , بعد از کاوش , لیستی از تور استانبول که از تور ارزان بها به صورت رو به بالا نمایش داده می شود
غذاهای استانبول
غذاهای ترکی را در تمام شهر , از فروشندگان خیابانی گرفته تا هتل های 5 ستاره آزمون نمائید , . برای یک ساندویچ ارزان بها در سمت یکی دستفروشان خیابانی بروید و یک دونر کباب پیشنهاد دهید . همچنین خصوصی نیز به Naif بزنید , رستوران درخشانی که دیسهای متنوع با غذاهای عربی ارائه می نماید و یا این که چنانچه درپی چیزی گوناگون می‌باشید در سوی Lokanta Maya بروید . این رستوران در نصیب سابق شهر واقع شده و غذاهای مدرن ترکی سرو می نماید .
خرید در استانبول
درهنگام تماشا از بازارهای کهن و رنگارنگ استانبول , زمان برایتان به عقب بازمیگردد . چاشنی جات , جامه و چرم مرغوب فقط تعداد مقداری از اجناسی ست که میتوانید پیدا فرمایید . از بازار بزرگ استانبول که یک کدام از سابق ترین و وسیع ترین بازارهای دنیاست و در نصیب دیرین شهر واقع شده مشاهده فرمائید . بازار را با طعم ها و بو های بی شمارش تجربه فرمایید و از یکی‌از عتیقه فروشی های آن یک فانوس کهن و یا این که یک قالی کوچک را تحت عنوان سوغات به خانه ببرید . استانبول همینطور دارنده مرکزها خرید امروزی بخش اعظمی در سراسر شهر با مارک های معروفی همچون Zara , Gap و H M است . برای بازدید مرکزها خرید استانبول کلیک فرمایید .
شایسته ترین زمان مهاجرت به استانبول
شایسته ترین زمان هجرت به استانبول در فصل بهار ( از آوریل تا می ) و در فصل پاییز ( از سپتامبر تا اکتبر ) است در‌این ماهها سکو حرارت هوا در میان ۱۶ تا ۲۵ رتبه سانتی گراد است و رطوبت هم مناسب است , در جولای و آگوست هوا گرم و شرجی است . در فصل زمستان بارندگی در استانبول مضاعف است .