انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: خط تولید ناگت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ناگت مرغ ، همبرگر ، شنیسل مرغ از جمله غذاهای پرمصرف می باشد . روش تولید غذای های آماده غیر مداوم می باشد اما غذاهای نیمه آماده به صورت مداوم تولید می شوند . خط تولید ناگت و شنیسل مرغ شامل مراحل مختلفی می باشد . طراحی سایت در تبریز به طور کلی می توان خط تولید ناگت را شامل مراحل میکسر ، قالب زدن یا شکل دهی ، آرد زدن ابتدایی ، لعاب زنی ، آرد زنی نهایی ، سرخ کردن ، منجمد نمودن سریع ، بسته بندی و انتقال به سردخانه نامید . 

خط تولید ناگت
 
در خط تولید ناگت ابتدا مواد غیر گوشتی مانند سیر و پیاز آماده می شوند . سپس بسته به نوع ماده تولیدی گوشت ، مرغ یا ماهی در چرخ گوشت بزرگی که دارای ابعاد مختلفی برای چرخ نمودن است می شود . در مرحله بعد از خط تولید ناگت باید مواد گوشتی با مواد دیگر ترکیب شده و کاملا مخلوط شوند . 


بعد از اینکه مواد به طور کامل با هم مخلوط شدند باید آنها را به شکل مورد نظر تبدیل نمود . طراحی وب سایت در تبریز  برای این منظور از سیستم قالب زنی که در خط تولید ناگت تعبیه شده است استفاده می شود . مواد داخل قالب ها قرار گرفته و به شکل مورد نظر تبدیل می شوند . 
در خط تولید ناگت دو بار آرد زنی به محصول انجام می گیرید . یک مرحله که آرد زنی ابتدایی نامیده می شود بعد از شکل گیری خمیر می باشد . آرد استفاده شده ترکیبی از نشاسته ذرت و نشاسته گندم و ایزوله سویا می باشد . آرد زنی سبب بهبود قابل توجهی در طعم و رنگ محصول می باشد . 

در مرحله  بعد خمیر را وارد قسمت لعاب زنی می شود و در مرحله بعد آرد زنی نهایی انجام می شود . طراحی وب در تبریز  در این مرحله از خط تولید ناگت از آرد سوخاری استفاده می شود . برای بهتر چسبیدن دانه های آرد سوخاری بر روی ناگت و شنیسل باید دما و سایر تنظیمات دستگاه به درستی انجام شود.