انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت باشگاه بدنسازی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طراحی سایت باشگاه بدنسازی
در ایران باشگاه ها و سالن های ورزشی زیادی در شهرهای مختلف وجود دارد. طراحی سایت می تواند به رونق هرچه بیشتر فرهنگ ورزشکاری بین مردم جامعه کمک کند.
به این صورت که هرچه وب سایت های بهتری در زمینه باشگاه های بدنسازی ایجاد شود، و هرچه تعداد آن ها بیشتر باشد، می توانند باعث ایجاد انگیزه بیشتری بین اعضای جامعه شوند.
فردی که تصمیم به شروع ورزش کرده و بدنسازی را برای ادامه راه انتخاب می کند، احتمال زیادی وجود دارد که برای جستجو و تحقیق، از وب سایت ها موجود در این عرصه استفاده نماید.
با ورود به اینترنت و سرچ در موتورهای جستجو، وب سایت های مخصوص به بدنسازی برای کاربر نمایش داده می شوند. در این میان وب سایت هایی که سئوی بهتری دارند در نتایج اولیه نمایش داده می شوند.
که کاربر پس از ورود به آن ها، می تواند با برنامه زمانی باشگاه، محیط آن، تیم مدیریت و مربیان باشگاه آشنا شده و در صورت تمایل به صورت حضوری مراجعه نماید.
امکانات طراحی سایت باشگاه بدنسازی
اسلایدر طراحی وب سایت می تواند تأثیر زیادی در جلوه وب سایت داشته و معرفی خوبی برای باشگاه بدنسازی باشد. تصاویری که برای اسلایدر انتخاب می شوند، بایستی توسط دوربین های قوی و با کیفیت از محیط باشگاه گرفته شده و کیفیت بالایی داشته باشند.
صفحات «درباره ما» و «تماس با ما» می توانند اطلاعات کاملی راجع به پیشینه و سابقه کاری باشگاه، همچنین تیم مدیریت و مربیان، راه های برقراری ارتباط و آدرس باشگاه بدنسازی در اختیار کاربران قرار دهد.
جدول زمان بندی کلاس ها، طول دوره کلاس، شهریه ها، نام و مشخصات مربیان در این گونه وب سایت ها صفحه ای مخصوص به خود دارند.
کاربرانی که وارد وب سایت باشگاه می شوند می توانند بعد از عضویت در آن، در کلاس های مورد نظر خود ثبت نام کرده و به صورت آنلاین شهریه ها را پرداخت نمایند.
علی بود ممنون از این مطلب مفید

این مطلب هم اگر دوست داشتید چک کنید دستگاه بدنسازی تکنوجیم و دستگاه بادی استرانگ و همچنین دستگاه بدنسازی هویست