انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت مهد کودک
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طراحی سایت مهد کودک
هر مهد کودک بهتر است دارای طراحی سایت مخصوص به خود، برای معرفی و انجام بسیاری از کارهای خود باشد. وب سایت مهد کودک قبل از هر چیز دیگری باید دارای گرافیکی شاد و کودک پسند باشد. به این دلیل که در این وب سایت ها بخش مربوط به کودکان نیز وجود دارد.
گرافیک وب سایت باید به گونه ای باشد که هر کاربر به محض ورود به آن متوجه شود با یک وب سایت کودکانه رو به رو است. به این صورت که از رنگ های شاد و مهیج، همچنین تصاویر متحرک و انیمیشن ها در آن استفاده شود.
امکانات طراحی سایت مهد کودک
در این گونه وب سایت ها صفحه درباره ما وجود دارد که در آن توضیحات مربوط به سال تأسیس مهد کودک، کادر آموزشی، مدیریت و سایر اطلاعات درج می شود. این توضیحات باید به گونه ای باشد که هر فرد با مطالعه آن آشنایی لازم با مهد کودک را به دست آورد.
می توان در این وب سایت بخشی مربوط به کتاب های داستان و شعر مخصوص کودکان قرار داد. والدین کودکان این امکان را دارند که فایل ها را دانلود کرده و از آن ها برای کودکان خود بهره ببرند. همچنین می توان نواهای کودکانه را در این قسمت قرار داد.
مدیر وب سایت می تواند اخبار و اطلاعیه های مربوط به مهد کودک را در بخش اخبار قرار دهد و از این طریق با والدین کودکان در ارتباط باشد.
می توان صفحه ای را به کودکان اختصاص داد و عکس و مشخصات آن ها را در آن به نمایش گذاشت. این کار باعث شادی کودکان و رضایت خانواده های آن ها خواهد شد.
در صفحه تماس با ما نیز اطلاعاتی برای برقراری ارتباط با مدیر و مسئولان مهد کودک قرار می گیرد. همچنین آدرس مهد کودک نیز درج می شود.