انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت دیجی کالا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طراحی سایت دیجی کالا
طراحی سایت دیجی کالا دارای خواصی است که فکر بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. این افراد تمایل دارند وب سایتی شبیه دیجی کالا داشته باشند، و به این منظور سفارش طراحی وب سایتی این چنینی را به شرکت های طراحی سایت می دهند.
البته باید دانست که تنها طراحی و دیزاین این وب سایت باعث شهرت و موفقیت آن نشده است و عوامل دیگری نیز در آن دخیل هستند. و هر شخصی که وب سایتی این چنینی می خواهد باید به سایر نکات نیز توجه کند.
ویژگی های طراحی وب سایت دیجی کالا
این وب سایت دیزاین جذاب با رنگ های شاد و زیبایی دارد. در هِدِر سایت قسمتی برای ورود و یا ثبت نام وجود دارد که از طریق آن کاربران می توانند در این سایت عضو شده و به عنوان عضو سایت وارد آن شوند.
همچنین سبد خرید و باکس جستجو نیز در این قسمت وجود دارد. کاربر سایت می تواند با استفاده از باکس جستجو کالای مورد نظر خود را بیابد. فقط کافی است نام کالا، دسته یا کد آن را باکس جستجو وارد کنید.[img=0x0]https://www.sitedpe.com/wp-content/uploads/2018/09/Purchase-guide-zicenter-300x169.jpeg[/img]
قسمت بعدی سایت منوی آن می باشد، وب سایت دیجی کالا دارای یک منوی بسیار کامل است که محصولات بسیار زیادی را شامل شده است. در واقع تمامی محصولات وب سایت زیر مجموعه چند دسته بندی بزرگ قرار دارند.
هر محصول در این وب سایت حتماً دارای حداقل یک تصویر، قیمت و ویژگی ها می باشد. توضیحاتی که راجع به هر محصول آورده می شود، باعث آشنایی دقیق تر کاربر با محصول می گردد.
تصاویری که برای محصولات مختلف در این وب سایت قرار می گیرند، بسیار واضح و با کیفیت هستند و همین موضوع باعث جذابیت بیشتر آن شده است.
طراحی سایت دیجی کالا علاوه بر عوامل گفته شده، دارای یک سری خصوصیات دیگر نیز می باشد که در مجموع به همراه اعتمادسازی عالی، باعث پیشرفت روزافزون وب سایت شده اند.