انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت دانشگاهی ­- سایت کاپ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طراحی سایت دانشگاهی ­- سایت کاپ

طراحی سایت با وردپرس طراحی سایت حرفه ای طراحی سایت تهران با پیشرفت علم و طراحی سایت های متعدد، کمبود وب سایت های دانشگاهی به شدت احساس می شود. طراحی سایت دانشگاهی و طراحی پورتال دانشگاهی یک راه حل مناسب برای مدیریت برنامه دانشجویان است. در طراحی سایت دانشگاهی می توان از ماژول آزمون ساز جهت برگزاری آزمون، صدور کارنامه آنلاین، طبقه بندی سوالات استفاده کرد.

طراحی وب سایت جامع و کامل که یک رابط کاربری جذاب و زیبا دارد می تواند در جذب دانشجویان بسیار موفق عمل می کند و باعث افزایش بازدید سایت شود.

 انگیزه در طراحی وب سایت دانشگاهی

برای برقراری ارتباط بین فعالان دانشگاهی، ارتباط بین اساتید و دانشجویان، ارائه آموزش های آنلاین و برگزاری آزمون های آنلاین طراحی سایت دانشگاهی ابزاری مفید و کارآمد می باشد.

از مزایای طراحی سایت دانشگاهی می توان به ارائه دروس به صورت آنلاین، در دسترس بودن اساتید در هر جای دنیا، بالا رفتن سطح علمی دانشجویان، انجام کلیه فعالیت های آموزشی، برگزاری امتحانات به صورت آنلاین و قابلیت پذیرش دانشجو بدون محدودیت اشاره کرد.

 

 طراحی پورتال دانشجویی

با مرور زمان و با پیشرفت علم و تکنولوژی هنوز هم بسیاری از وب سایت های دانشگاهی پورتال دانشجویی ندارند و دانشجویان باید ساعت ها منتظر بمانند تا انتخاب واحد کنند. بیشتر کارمندان و کادر دانشگاهی از شلوغی این صف ها و حجم بالای کاریشان ناراضی هستند. با اضافه کردن پورتال داشجویی به سایت های دانشگاهی تمام فعالیت های انتخاب واحد، حذف و ثبت نام به راحتی امکان پذیر می شود.


 امکانات وبسایت های دانشگاهی

  • طراحی صفحه معرفی سایت
  • امکانات پورتال دانشجویی از قبیل ثبت نام، انتخاب واحد، حذف و اضافه، ارتباط با صندوق دانشجویی
  • ارائه پورتال هایی برای ورود اساتید، کارمندان و دانشجویان
  • ارتباط مستقیم با سیستم حضور و غیاب
  • ارتباط با درگاه های پرداخت الکترونیکی و موسسات مالی
  • طراحی صفحه مقالات و گالری