انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: نکاتی در رابطه با طراحی سایت فروشگاهی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
افزودن کالاها
اکنون زمان آن است که به فروشگاه اینترنتی خود کالا اضافه کنید:
• نوع کالای خود را انتخاب کنید (فیزیکی، دیجیتالی، خدمات).
• برای کالای خود اسم و توضیحاتی ارائه دهید
• قیمت و تعداد موجود برای فروش را تعیین کنید
• با آپلود عکس، فایل صوتی و یا ویدیو پیش نمایشی از کالا ارائه دهید
• گزینه های تحویل و قیمت گذاری را انتخاب و انواع مختلف کالا را مشخص کنید

شاید وسوسه شوید که این فرآیند را به سرعت انجام دهید ولی به یاد داشته باشید که ثابت شده است توضیحات خوب و تصاویر واضح نتیجه بخش هستند. در نوشتن اگهی ها موجز و فکر شده عمل کرده و از مناسب بودن تصاویر مطمئن شوید.
تست درگاه پرداخت پس از طراحی سایت
رها کردن سبد خرید، طاعون فروشگاه های اینترنتی است. به این روش ها از آنها پرهیز کنید:
• اطمینان یافتن از اینکه وبسایت و مخصوصاً درگاه پرداخت شما بر روی تبلت ها و گوشی های هوشمند کار می کند.
• فراهم کردن امکان خرید چندین قلم جنس برای مشتریان در یک زمان
• در صورت امکان، ارائه ی سرویس تحویل رایگان، و یا شفافیت کامل درباره ی هزینه های ارسال، قبل از خرید
• ارسال ایمیل برای سبد های خرید رها شده، به کسانی که سبد خرید خود را بدون خرید نهایی رها کرده اند.

در سال 2017، مؤسسه ی Baymard، با مطالعه بر روی 37 مورد رها سازی سبد خرید به این نتیجه رسید که میانگین رهاسازی سبد خرید اینترنتی 69.23% است که یعنی عدد قابل توجهی از سبدها بدون خرید رها می شوند.
توجه به SEO و تحلیل ها در طراحی فروشگاه اینترنتی
یکی از چیزهایی که در طراحی سایت فروشگاهی شما بسیار مهم است، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می باشد. از آخرین راهنمایی ها درمورد SEO استفاده کنید تا به مردم در یافتن وبسایت، کالاها و خدمات آنلاین خود، کمک کنید. همچنین با استفاده از تحلیل ها، عملکرد وبسایت تجاری خود را دنبال نمایید.

پس از طراحی سایت فروشگاهی، نیاز دارید آن را ارتقا دهید تا ترافیک شما افزایش یافته و مشتری جذب کنید. ممکن است پیچیده به نظر برسد، ما به شما کمک می کنیم:
• لینک کردن وبسایتتان با فیس بوک، که یکی از بیشترین مخاطبان را برای کالاهای شما خواهد داشت.
• فعال کردن اشتراک گذاری کالاهای شما در شبکه های مجازی – یک فرآیند با یک کلیک
• اضافه کردن مشتریان به لیست ایمیل مارکتینگ فعلی شما بنابراین می توانید آنها را از پیشنهاد های جدید آگاه سازید.
دیگر مقالات