انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت پوست و مو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طراحی سایت پوست و مو
ایران جزء کشورهایی است که در آن کار پزشکان پوست و مو، رونق زیادی دارد. حال باید بدانیم که طراحی سایت چه کمکی می تواند به این حرفه کند.
اولین مورد این است که به دلیل استقبال زیاد مردم از کلینیک های پوست و مو، رقابت نیز در این زمینه بین پزشکان و کلینیک ها زیاد می باشد.
تعداد زیادی از فارغ التحصیلان پزشکی عمومی زمانی که قصد ادامه تحصیل دارند، تمایل دارند وارد رشته پوست و مو شوند. به همین دلیل تعداد متخصصین این رشته نیز در کشور زیاد می باشد.
ویژگی ها و تأثیرات طراحی سایت پوست و مو
این گونه وب سایت ها باید دارای ظاهری بسیار جذاب باشند به طرزی که کاربر پس از ورود به آن نا خودآگاه مدت زمان بیشتری در وب سایت بماند.
[img=0x0]https://sitedp.com/wp-content/uploads/2018/09/motakhases-300x178.jpg[/img]
این بیشتر ماندن کاربر در وب سایت، رتبه آن را بهبود می دهد. و در واقع کاربری که تشویق به ماندن در وب سایت می شود، به سایر صفحات داخلی نیز مراجعه کرده و با خدمات مجموعه بیشتر آشنا می شود.
این آشنایی بیشتر با خدمات مجموعه یا کلینیک احتمال مراجعه به آن را بیشتر می کند. البته این در صورتی است که کیفیت کار کلینیک و همچنین تصاویر و توضیحاتی که در وب سایت قرار می گیرد، بستگی دارد.
[/url]  راهنمای قدم به قدم بالا بردن رنک سایت در گوگل (قسمت پنجم )
[url=https://sitedp.com/site-design/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d9%82%d8%af%d9%85-%d9%82%d8%af%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b1%d9%86%da%a9-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-2/]

این گونه وب سایت ها علاوه بر گرافیک عالی، باید دارای سرعت بارگذاری بالایی نیز باشند. و کاربر بتواند به راحتی و در مدت زمان کمی، کل وب سایت را بازدید نماید. در واقع سرعت وب سایت تأثیر زیادی در دید مشتری دارد.
یکی از امکاناتی که طراحی وب سایت پوست و مو حتماً باید داشته باشد این است که دارای گالری تصاویر باشد. در این بخش از وب سایت تصاویر مربوط به بیمارانی که جهت درمان بیماری های پوست و مو به کلینیک مراجعه کرده و نتیجه خوبی مشاهده کرده اند، قرار داده می شود.