انجمن استودیو توپو مرجع طراحان و توسعه دهندگان

نسخه‌ی کامل: رکورد بی‌نظیر فروش Mi Band 3 شیائومی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دهم خرداد برای شیائومی روز مهمی بود چراکه این سازنده از 3 گوشی پرچمدار تازه پرده برداشت و همچنین تازه‌ترین مچ‌بند هوشمندش را هم تحت عنوان  می بند 3 رسما معرفی کرد. این مچ بند هوشمند صفحه نمایش OLED بزرگ‌تری دارد و در کنار باتری قدرتمندتر و بزرگ‌تر همچنین از طراحی نوین بهره می‌برد. حالا که مدتی از عرضه آن می‌گذرد، به نظر می‌رسد که مشتریان و کاربران این گجت هوشمند هم با این تغییرات موافق بوده‌اند.
[تصویر:  py7w7o_gsmarena_003.jpg]
وانگ شیانگ، قائم مقام ارشد شیائومی، در توییتر خود اعلام کرد که این سازنده موفق شده است حدودا 1 میلیون دستگاه از مچ بند هوشمند Mi Band 3 را ظرف مدت تنها 17 روز به فروش برساند.
مچ بند هوشمند Mi Band 3 شیائومی حدودا 25 دلار قیمت دارد و ابتدا تنها در نسخه مشکی به بازار راه یافت. فروشگاه‌های رسمی شیائومی از روز گذشته نسخه‌های بیشتری از این محصول دیجیتالی پرطرفدار را در رنگ‌های تازه مانند نارنجی تیره و آبی نفتی در دسترس کاربران قرار داده‌اند. این بندهای رنگی تازه هرکدام 3 دلار قیمت دارند.
گفته می‌شود که بند پلاستیکی مچ بند هوشمند Mi Band 3 پیش از معرفی مورد آزمایش قرار گرفته و حدودا 2000 بار باز و بسته شده است تا میزان مقاومتش تأیید شود. این گجت هوشمند همچنین مجوز IP68 دریافت کرده است و قادر خواهید بود با آن شنا کنید.
مچ بند هوشمند Mi Band 3 به گونه‌ای برنامه ریزی نشده است که اطلاعات تفصیلی و جزئیات فعالیت‌های ورزشی شما را به نمایش بگذارد اما به ساعت، گام شمار، حسگر پایش ضربان قلب و بلوتوث مجهز شده است و می‌تواند نوتیفیکیشن‌های مربوط به اپلیکیشن‌های گوشی و تماس‌های ورودی را به کاربر اعلام کند.