2022/09/11، 03:28 PM
بسیاری از تیزرهای تبلیغاتی در همان نگاه اول توجه ها را به خود جلب میکنند و سبب میشوند که مخاطب با دیدن آن ها نسبت به تهیه محصولی که تبلیغ مینمایند علاقه نشان دهد. علت موفقیت این تیزرها در به کار گیری نکات روانشناسانه است. یعنی توجه به مواردی که به ساده ترین شکل ممکن مخاطب را تحت تأثیر قرار داده و او را برای خریدن محصولاتترغیب میکنند. در اغلب این تیزرها با استفاده خلاقانه از رنگ ویژگیهای گرافیکی تفراد به خوبی تحت تأثیر قرار میگیرند.
تأثیر روانشناسی رنگ را دست کم نگیرید. تجربه نشان داده است که هر رنگ تأثیر ذهنی خاصی بر مخاطب میگذارد و او را برای انجام عملی مشخص ترغیب میکنند. همجنین بسیار مهم است که هر کسب و کار از رنگ های متناسب با شغل خود در تیزهایش استفاده نماید. مثلا رنگ به کارر فته در تبلیغ لوازم خانگی باید روشن باشد و در تبلیغات غذا باید از رنگ های شاد استفاده شود. این موارد را حتما مد نظر داشته باشید.
برگرفته از: https://mftniavaran.com/class/film1/
[img][/img]
تأثیر روانشناسی رنگ را دست کم نگیرید. تجربه نشان داده است که هر رنگ تأثیر ذهنی خاصی بر مخاطب میگذارد و او را برای انجام عملی مشخص ترغیب میکنند. همجنین بسیار مهم است که هر کسب و کار از رنگ های متناسب با شغل خود در تیزهایش استفاده نماید. مثلا رنگ به کارر فته در تبلیغ لوازم خانگی باید روشن باشد و در تبلیغات غذا باید از رنگ های شاد استفاده شود. این موارد را حتما مد نظر داشته باشید.
برگرفته از: https://mftniavaran.com/class/film1/
[img][/img]