2019/04/16، 09:44 AM
چرا به لایت باکس نیاز داریم؟
برای اینکه کسب و کارتان دیده شود، باید تبلیغات انجام دهید. اما تبلیغات در مکان های شلوغی مثل مترو، فروشگاههای بزرگ، خیابانهای تجاری پرهزینه است. برای کسب نتیجه بهتر از این سرمایه گذاری باید روی کیفیت تبلیغات تمرکز شود. از این رو کسب و کارها لایت باکس فریم لس آلومینیومی را برای نشان دادن برند تجاری خود استفاده میکنند. پر هزینه بودن تبلیغات، اهمیت استفاده از لایت باکسهای باکیفیت را ضروری کرده است.
هیچ کسب و کاری دوست ندارد، تابلو لایت باکس او در میان لایت باکسهای موجود در مترو ارزان و غیر حرفهای به نظر برسد لایت باکس در مجموع به کمک نور LED یا SMD متن، عکس و … را به نمایش میگذارد. اما سازهای که پارچه چاپ شده را نگه میدارد، هویت لایت باکس را به یدک میکشد.
معمولا لایت باکس ها سه نوع هستند:
1- لایت باکس های آلومینیومی
2- لایت باکس های کریستال
3- لایت باکس های چوبی
مزایای لایت باکس آلومینیومی کدامند؟
1- سبک وزن بودن : لایت باکس های آلومینیومی جایگزین لایت باکسهای فلزی شده است، بدلیل اینکه سایر فلزها وزن سازه را سنگین میکردند و حمل و نقل و همچنین نصب آنها مشکل شده بود به لطف آلومینیوم این مشکل برطرف شد. آلومینیوم فلزی سبک است و جایگزینی آن باعث شد، وزن لایت باکس به شدت کاهش یابد.
2- گرم نشدن: رسانا بودن فلزها حرارت آنها را در محیطهای باز زیاد میکند اما آلومینیوم با سطح صاف و براقی که دارد، اغلب تابشهای نور را بازتاب میدهد و در مقایسه با سایر فلزات گرمای نور را کمتر به خود جذب میکند. آلومینیوم برخلاف لایت باکسهای چوبی و پلاستیکی آتش نمیگیرد و امنیت بیشتری دارد. البته گفتنی است، استفاده از لایت باکس آلومینیومی در محیطهای بسته مثل مترو و فروشگاههای بزرگ، مشکل گرم شدن جزئی را به کلی از بین برده است.
3- چشم نواز بودن: آیا شما هم در مترو به فریمهای گران قیمت آلومینیومی چشم دوختهاید؟آلومینیوم برش خورده چشمهای انسان را میرباید و به پارچه چاپ شده اصالت و موجودیت میبخشد. اتفاقاً چیزی که در تبلیغات به دنبال آن هستیم، دیده شدن است. لایت باکس آلومینیومی نقش خود را به خوبی بازی میکند. در میان شلوغی مترو و بازار، رفت و آمد های مکرر، استاتیک و ایستا بودن این سازه آلومینیومی به مردم آرامش و فرصت فکر کردن میدهد.
4- فریمهای ظریف: در ساخت لایت باکس 2 نوع گرایش وجود دارد. برخی از افراد معتقدند، لایت باکس با فریمهای بسیار نازک (فریم لس) جذابیت و گیرایی دارند و برخی هم دوست دارند از لایت باکس با فریمهای ضخیم استفاده کنند. شما نگران نباشید، آلومینیوم کار خودش را میکند. فریم لس بودن یا نبودن جنبه سلیقهای آن است.
5- قابل حمل: وزن سبک این سازه، امکان حمل آن را به راحتی فراهم می کند. شما به راحتی و در عرض چند دقیقه میتوانید پارچه چاپ شده را از روی لایت باکس جدا کنید و پارچه جدید را روی آن بچسبانید سپس مجدداً آن را به آسانی نصب کنید.
6- استحکام بالا: آلومینیوم در مقایسه با چوب و پلاستیک و سایر مواد پر کاربرد در صنعت ساخت لایت باکس محکم و با استقامت است. به راحتی خم نمیشود، خراشهای سطحی را نسبت به لایت باکسهای چوبی و پلاستیکی مخفی میکند. در صورت افتادن نمیشکند و بسیاری از مزایای دیگری که خصلت محکم بودن آلومینیوم را فراهم کرده است.
لایت باکسهای فریم لس آلومینیومی در برابر، باران، رطوبت، گرما، سرما، پوسیدگی مقاوم هستند. شاید یکی از دلایل عمده محبوب بودن این لایت باکسها مقاوم بودن آنهاست، به طوری که از این نوع سازهها برای چندین سال میتوان استفاده کرد.
کاربرد لایت باکس آلومینیومی:
در دنیای تبلیغات لایت باکس ها یکی از موثرترین روشها می باشند زیرا ترکیبی از نور و رنگ، گیرایی آن را زیاد میکند. در مقابل پوسترهای قدیمی، که از این ترکیب قشنگ نور و رنگ محروم هستند، لایت باکس ها به طور عجیبی نظر مشتریهای بالقوه را جذب میکنند.
تاثیر گذاری لایت باکس ها چقدر است:
تحقیقات بازار نشان داده است که تبلیغات با روشنایی، توجه زیادی از مخاطبان را جلب میکند. پردازش آنها را سریعتر میکند ودر میزان فروش افزایش قابل توجهی را در مقایسه با روش تبلیغات بدون روشنایی ایجاد میکند.
لایت باکسها در چه جاهایی بیشترین استفاده را دارند؟
لایت باکسها ابزارهای تبلیغاتی بسیار خوب برای نمایشهای مختلف و نشان دادن نمادهای کاربردی در: عمده فروشیها؛ علائم تجاری برای محل کسب و کار؛ تبلیغات در فضاهای باز؛ نمادهای فرودگاه و سالنها؛ ایستگاههای قطار ایستگاه اطلاع رسانی و جدول زمان؛ کلوپ شبانه، تبلیغات بار؛ تابلوهای منو رستوران؛ نمایشهای تبلیغاتی؛ و نمایشگاهها یا نمایشگاههای تجاری و متروها مورد استفاده قرار میگیرد. لایت باکسها نسبت به دیگر متدهای تبلیغاتی توجه بیشتری را جلب میکنند. از این رو میزان فروش تبلیغ کننده افزایش مییابد. پس برای کسب و کارهایی که میخواهند فروش بیشتری را تجربه کرده و آگاهی عموم را نسبت به برند تجاری خودشان بیشتر کنند، بهتر است لایت باکس را انتخاب کنند.
برای اینکه کسب و کارتان دیده شود، باید تبلیغات انجام دهید. اما تبلیغات در مکان های شلوغی مثل مترو، فروشگاههای بزرگ، خیابانهای تجاری پرهزینه است. برای کسب نتیجه بهتر از این سرمایه گذاری باید روی کیفیت تبلیغات تمرکز شود. از این رو کسب و کارها لایت باکس فریم لس آلومینیومی را برای نشان دادن برند تجاری خود استفاده میکنند. پر هزینه بودن تبلیغات، اهمیت استفاده از لایت باکسهای باکیفیت را ضروری کرده است.
هیچ کسب و کاری دوست ندارد، تابلو لایت باکس او در میان لایت باکسهای موجود در مترو ارزان و غیر حرفهای به نظر برسد لایت باکس در مجموع به کمک نور LED یا SMD متن، عکس و … را به نمایش میگذارد. اما سازهای که پارچه چاپ شده را نگه میدارد، هویت لایت باکس را به یدک میکشد.
معمولا لایت باکس ها سه نوع هستند:
1- لایت باکس های آلومینیومی
2- لایت باکس های کریستال
3- لایت باکس های چوبی
مزایای لایت باکس آلومینیومی کدامند؟
1- سبک وزن بودن : لایت باکس های آلومینیومی جایگزین لایت باکسهای فلزی شده است، بدلیل اینکه سایر فلزها وزن سازه را سنگین میکردند و حمل و نقل و همچنین نصب آنها مشکل شده بود به لطف آلومینیوم این مشکل برطرف شد. آلومینیوم فلزی سبک است و جایگزینی آن باعث شد، وزن لایت باکس به شدت کاهش یابد.
2- گرم نشدن: رسانا بودن فلزها حرارت آنها را در محیطهای باز زیاد میکند اما آلومینیوم با سطح صاف و براقی که دارد، اغلب تابشهای نور را بازتاب میدهد و در مقایسه با سایر فلزات گرمای نور را کمتر به خود جذب میکند. آلومینیوم برخلاف لایت باکسهای چوبی و پلاستیکی آتش نمیگیرد و امنیت بیشتری دارد. البته گفتنی است، استفاده از لایت باکس آلومینیومی در محیطهای بسته مثل مترو و فروشگاههای بزرگ، مشکل گرم شدن جزئی را به کلی از بین برده است.
3- چشم نواز بودن: آیا شما هم در مترو به فریمهای گران قیمت آلومینیومی چشم دوختهاید؟آلومینیوم برش خورده چشمهای انسان را میرباید و به پارچه چاپ شده اصالت و موجودیت میبخشد. اتفاقاً چیزی که در تبلیغات به دنبال آن هستیم، دیده شدن است. لایت باکس آلومینیومی نقش خود را به خوبی بازی میکند. در میان شلوغی مترو و بازار، رفت و آمد های مکرر، استاتیک و ایستا بودن این سازه آلومینیومی به مردم آرامش و فرصت فکر کردن میدهد.
4- فریمهای ظریف: در ساخت لایت باکس 2 نوع گرایش وجود دارد. برخی از افراد معتقدند، لایت باکس با فریمهای بسیار نازک (فریم لس) جذابیت و گیرایی دارند و برخی هم دوست دارند از لایت باکس با فریمهای ضخیم استفاده کنند. شما نگران نباشید، آلومینیوم کار خودش را میکند. فریم لس بودن یا نبودن جنبه سلیقهای آن است.
5- قابل حمل: وزن سبک این سازه، امکان حمل آن را به راحتی فراهم می کند. شما به راحتی و در عرض چند دقیقه میتوانید پارچه چاپ شده را از روی لایت باکس جدا کنید و پارچه جدید را روی آن بچسبانید سپس مجدداً آن را به آسانی نصب کنید.
6- استحکام بالا: آلومینیوم در مقایسه با چوب و پلاستیک و سایر مواد پر کاربرد در صنعت ساخت لایت باکس محکم و با استقامت است. به راحتی خم نمیشود، خراشهای سطحی را نسبت به لایت باکسهای چوبی و پلاستیکی مخفی میکند. در صورت افتادن نمیشکند و بسیاری از مزایای دیگری که خصلت محکم بودن آلومینیوم را فراهم کرده است.
لایت باکسهای فریم لس آلومینیومی در برابر، باران، رطوبت، گرما، سرما، پوسیدگی مقاوم هستند. شاید یکی از دلایل عمده محبوب بودن این لایت باکسها مقاوم بودن آنهاست، به طوری که از این نوع سازهها برای چندین سال میتوان استفاده کرد.
کاربرد لایت باکس آلومینیومی:
در دنیای تبلیغات لایت باکس ها یکی از موثرترین روشها می باشند زیرا ترکیبی از نور و رنگ، گیرایی آن را زیاد میکند. در مقابل پوسترهای قدیمی، که از این ترکیب قشنگ نور و رنگ محروم هستند، لایت باکس ها به طور عجیبی نظر مشتریهای بالقوه را جذب میکنند.
تاثیر گذاری لایت باکس ها چقدر است:
تحقیقات بازار نشان داده است که تبلیغات با روشنایی، توجه زیادی از مخاطبان را جلب میکند. پردازش آنها را سریعتر میکند ودر میزان فروش افزایش قابل توجهی را در مقایسه با روش تبلیغات بدون روشنایی ایجاد میکند.
لایت باکسها در چه جاهایی بیشترین استفاده را دارند؟
لایت باکسها ابزارهای تبلیغاتی بسیار خوب برای نمایشهای مختلف و نشان دادن نمادهای کاربردی در: عمده فروشیها؛ علائم تجاری برای محل کسب و کار؛ تبلیغات در فضاهای باز؛ نمادهای فرودگاه و سالنها؛ ایستگاههای قطار ایستگاه اطلاع رسانی و جدول زمان؛ کلوپ شبانه، تبلیغات بار؛ تابلوهای منو رستوران؛ نمایشهای تبلیغاتی؛ و نمایشگاهها یا نمایشگاههای تجاری و متروها مورد استفاده قرار میگیرد. لایت باکسها نسبت به دیگر متدهای تبلیغاتی توجه بیشتری را جلب میکنند. از این رو میزان فروش تبلیغ کننده افزایش مییابد. پس برای کسب و کارهایی که میخواهند فروش بیشتری را تجربه کرده و آگاهی عموم را نسبت به برند تجاری خودشان بیشتر کنند، بهتر است لایت باکس را انتخاب کنند.