2020/07/28، 11:35 PM
لوگو ,نمادی ,کلمه ای یا ترکیبی از آن چه که یک شرکت در رابطه با محصولات یا خدمات خود از آن استفاده می کند. بسیاری از شرکتهای مشهور دارای آرمهای نمادین هستند. به عنوان مثال ، مک دونالد از یک "M" بزرگ طلایی به عنوان یک آرم استفاده می کند و اپل از یک تصویر تلطیف شده از یک سیب با گاز گرفته شده از یک طرف استفاده می کند. طراحی و نمایش آرم ها راهی است که باعث می شود تا مصرف کنندگان بتوانند محصولات و خدمات خود را به خاطر بیاورند و بشناسند و آنها را از یکدیگر متمایز سازند. شرکت ها می توانند آرم ها را به عنوان علائم تجاری در دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ثبت کنند. دارندگان نماد تجاری حق انحصاری استفاده از علامت ثبت شده را دارند.
در کل طراحی لوگو مانیفست کل شرکت شماست و میتواند شما را بهتر و دقیق تر در عموم مردم جانمایی کند. معرفی یک شرکت، برند و هرچیز دیگر در ۲۰ دقیقه اول آشنایی افراد با آن محصول و یا برند صورت خواهد گرفت اگر یک تبلیغ از این مقوله بهره لازم را نبرد دچار ضعف است و آرم به عنوان شعار تجاری، اقتصادی و حتی اجتماعی فعالیت شما در این ۲۰ دقیقه میتواند بسیار موثر باشد.
منبع : https://bit.ly/2P4yCkg
در کل طراحی لوگو مانیفست کل شرکت شماست و میتواند شما را بهتر و دقیق تر در عموم مردم جانمایی کند. معرفی یک شرکت، برند و هرچیز دیگر در ۲۰ دقیقه اول آشنایی افراد با آن محصول و یا برند صورت خواهد گرفت اگر یک تبلیغ از این مقوله بهره لازم را نبرد دچار ضعف است و آرم به عنوان شعار تجاری، اقتصادی و حتی اجتماعی فعالیت شما در این ۲۰ دقیقه میتواند بسیار موثر باشد.
منبع : https://bit.ly/2P4yCkg