امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شغل های زودبازده
#1
شغل های زودبازده
تبلیغات با روزنامه، صفحه های پولساز
وقتی از روزنامه حرف می زنیم به یاد دفترچه های کاغذی در ابعاد بزرگ می افتیم که هر روز با اسامی مختلف در، دکه های روزنامه فروشی پخش می شود. ولی تبلیغات با روزنامه چی؟ چطور می توان از تبلیغات با روزنامه برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنیم؟ قطعا در تبلیغات با روزنامه نکاتی را باید رعایت کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.
تاریخچه روزنامه
اولین بار در سال 1605 در استراسبورگ، روزنامه پدیدار گشت. چندین سال طول کشید تا روزنامه در بقیه کشورها وارد شد.
مزایای استفاده از تبلیغات با روزنامه
1 گستردگی زیاد
از آنجایی که تعداد کسانی که از روزنامه به عنوان منبع خبری استفاده می کنند هنوز زیاد است، پس تیراژ آن نیز زیاد است. امروزه روزنامه ها بصورت جناحی و تخصصی و مجموعه ای می باشند. مثلا اقتصادی، ورزشی یا سیاسی.
اگر محصول یا خدمات شما در حجم پایینی توزیع می شود بهتر است از روزنامه های محلی استفاده کنید. مثلا روزنامه ای که فقط در تهران پخش می شود.
2 انعطاف پذیری
مسئولان روزنامه خوشحال می شوند که شما تبلیغی را در روزنامه آن ها چاپ کنید. این تبلیغات قسمتی از هزینه های آن ها را پوشش می دهد. شما هر روزی را که انتخاب کنید به احتمال زیاد می توانید تبلیغ خود را در روزنامه چاپ کنید.
3  زودبازده
هنوز طیف گسترده ای از مردم از روزنامه استفاده می کنند. از این موضوع استفاده کنید و تبلیغات با روزنامه را انجام دهید و بازاریابی و فروش خود را بهبود دهید. معمولا در چند روز اول تبلیغات با روزنامه، تعداد تماس ها از همان صبح تبلیغ زیاد می شود. رفته رفته کم و در نهایت قطع می شود.
مگر چند نفر از مردم روزنامه ها را نگه می دارند؟ اصلا برای چی باید نگه دارند؟
4 قیمت مناسب
تبلیغات با روزنامه نسبت به خیلی از تبلیغات دیگر، از نظر هزینه مقرون به صرفه می باشد. ازجمله : تبلیغات بنری، تبلیغات محیطی، اسپانسرینگ، تبلیغات در فرودگاهها، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات در گوگل و
در اینجا نرخ تبلیغات یکی از روزنامه ها را در سال 95 قرار داده ایم :
[img=0x0]https://mahanteymouri.ir/wp-content/uploads/2017/01/rooznameh-hamshahri-b2.jpg[/img]
محدودیت های تبلیغات با روزنامه برای کسب و کار ما
1 وضوح
شفافیت در روزنامه ها به دلیل محدودیت هایی که دارد هیچوقت نمی تواند مثل دیگر رسانه ها باشد. ازجمله : بازاریابی در اینستاگرام، بازاریابی با تلگرام، تبلیغات تلویزیونی، بازاریابی با سایت و
به دلیل زیاد بودن هزینه های اولیه چاپ، معمولا از کاغذهای با کیفیت استفاده نمی کنند. اگر تبلیغ شما همراه با عکس باشد دچار محدودیت بیشتری می شویم.
2 پر بودن صفحه
معمولا صفحات روزنامه با انواع مختلف خبر پُر شده است. وقتی تبلیغی در آن صفحه وجود داشته باشد در بین بسیاری از تیترها و متن اخبار گم می شود.
این موضوع ضریب بازدهی تبلیغ ما را کم می کند.
3 بازده مقطعی
همانطور که قبلا اشاره کردم ما فقط چند روز اول تبلیغات با روزنامه، اثر تبلیغ را می بینیم. بعد از چند روز، آن روزنامه ها به گوشه ای انداخته شده یا به زباله می روند.
4 رو به زوال
هر چه رو به جلو می رویم تکنولوژی پیشرفت بیشتری می کند و استفاده از رسانه های چاپی مثل روزنامه و مجلات کمتر می شود. از این رو بعید نیست تا یک دهه آینده، دیگر اثری از روزنامه به این شکل باشد.
به این ترتیب استفاده مناسب از روزنامه می تواند شغل ما را به یکی از %D8%B4%D8%BA%D9%84%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B2%D9%88%D8%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87%20%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84%20%DA%A9%D9%86%D8%AF.]شغل های زودبازده[/url] تبدیل کند.

 
منبع: وبسایت ماهان تیموری
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان