امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساختار دامنه در سئو سایت
#1
ساختار دامنه در سئو سایت

در مورد اهمیت دامنه در طراحی سایت و سئو سایت مطالب بسیاری می توان گفت که با توجه به تکرار مکررات از بیان آنها خودداری کرده و شما را ارجاع می دهیم به سایر مقالاتآموزش طراحی سایت و سئو سایت. در این بخش تلاش کرده ایم مواردی را مطرح کنیم که رعایت آنها در ساختار دامنه و یا همان URL سایت می تواند سئو سایت شما را بهبود ببخشد. دامنه سایت شما یکی از اصلی ترین و مهم ترین قسمت هایی است که می تواند برند شما را نیز به یک نام ماندگار تبدیل کند. برای اینکه کاربران آدرس سایت شما را ملکه ذهن خود کنند باید یک دامنه مناسب و با معنی و مرتبط به حوزه کسب و کار و فعالیت خود داشته باشید حتی اگر مجبور باشید هزینه بیشتری را برای این کار پرداخت نمایید. این هزینه قطعاً در مقابل اهمیت دامنه در طراحی سایت و سئو سایت هزینه ناچیزی خواهد بود. امیدواریم دامنه مورد نظر شما آزاد بوده و بتوانید با هزینه پایه، آن را تهیه کنید.

[تصویر:  domainseo2.jpg]
استفاده از کلمات کلیدی در دامنه سایت
قطعاً استفاده کردن از کلمات کلیدی اصلی طراحی سایت شما در url سایت می توان مزایای متعدد و فراوانی را داشته باشد. مهم ترین و اصلی ترین مزیت این است که کاربران می توانند با مشاهده آدرس سایت شما از محتوای صفحات آگاهی پیدا کنند حال اینکه عنوان سایت شما از طریق پیامک و یا ایمیل و یا هر روش دیگری به دست آنها رسیده باشد تفاوتی ندارد. مورد دیگری که می توان به عنوان مزیت برای استفاده از کلمه کلیدی در آدرس صفحات سایت بیان کرد این است که وقتی آدرس صفحه شما کپی شود حتی اگر از anchor text استفاده نشده باشد خود url این نقش را بر عهده می گیرد و چنانکه در مقالات پیشین سئو سایت و آموزش طراحی سایت اشاره نمودیمtext anchor ها از مؤلفه های مهم موتورهای جستجو در امتیاز دهی به سایت ها می باشند.
طراحی اپلیکیشن   طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، طراحی وب سایت

ثبت شرکت ، ترخیص کالا ، موکت ، لمینت ، دیوار پوش ، پارکت ، کاغذ دیواری   چاپ مقاله
 

[تصویر:  domainseo1.jpg]
استفاده از تگ کانونیکال در URL
اگر مقالات پیشین ما را دنبال کرده باشید یکی از مواردی که در بخش محتوا اشاره کردیم در مورد محتواهای مشابه بود که با چندین url متفاوت بارگذاری می شوند. هر چند گوگل و دیگر موتورهای جستجو برای استفاده از محتواهای شبیه به هم جریمه ای در نظر نگرفته و با فراغ بال می توانید این کار را انجام دهید اما به خاطر داشته باشید که مشکلی وجود دارد و آن این است که اعتبار آن محتوا بین تمامی صفحات مشابه تقسیم می شود و در نتیجه رتبه کُلی مناسبی با آن محتوا کسب نخواهید کرد. راهکار نیز این است که در میان این محتواهای مشابه در طراحی سایت خود یکی را به عنوان محتوای اصلی در نظر بگیرید و از ریدایرکت 301 برای اتصال و ارجاع صفحات مختلف به صفحه اصلی بهره بگیرید. در غیر این صورت بهترین کار استفاده کردن از تگ کانونیکال برای محتواها می باشد.

 
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بهینه سازی و سئو سایت فروشگاهی: راهنمای جامع به زبان فارسی canseo 0 543 2023/08/06، 01:20 PM
آخرین ارسال: canseo
  تولید محتوا برای سایت فروشگاهی و محصولات haniiiiye 0 782 2022/03/02، 06:18 PM
آخرین ارسال: haniiiiye
  خرید بک لینک حرفه ای و دائمی+ لیست سایت های بک لینک رایگان wikidemy 0 812 2022/02/08، 04:02 PM
آخرین ارسال: wikidemy
  طراحی سایت بیمه npco 0 919 2020/11/12، 08:49 AM
آخرین ارسال: npco
  سئو سایت npco 0 1,108 2020/09/07، 10:19 AM
آخرین ارسال: npco
  طراحی سایت شرکتی npco 0 993 2020/08/15، 11:07 AM
آخرین ارسال: npco
  پشتیبانی سایت sasan4455 0 1,466 2020/02/25، 05:18 PM
آخرین ارسال: sasan4455
  طراحی سایت دیجی کالا leyla9898 0 1,337 2020/01/27، 08:17 AM
آخرین ارسال: leyla9898
  تاثیر امنیت وب سایت بر سئو kian2137 0 1,743 2019/12/15، 02:07 AM
آخرین ارسال: kian2137
  قیمت سئو سایت چگونه تعیین میشود roya 0 1,672 2019/08/27، 07:27 AM
آخرین ارسال: roya

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان