2018/03/01، 06:07 AM
(آخرین ویرایش در این ارسال: 2018/03/01، 06:10 AM، توسط forouzan99.)
ساختار دامنه در سئو سایت
ثبت شرکت ، ترخیص کالا ، موکت ، لمینت ، دیوار پوش ، پارکت ، کاغذ دیواری چاپ مقاله
در مورد اهمیت دامنه در طراحی سایت و سئو سایت مطالب بسیاری می توان گفت که با توجه به تکرار مکررات از بیان آنها خودداری کرده و شما را ارجاع می دهیم به سایر مقالاتآموزش طراحی سایت و سئو سایت. در این بخش تلاش کرده ایم مواردی را مطرح کنیم که رعایت آنها در ساختار دامنه و یا همان URL سایت می تواند سئو سایت شما را بهبود ببخشد. دامنه سایت شما یکی از اصلی ترین و مهم ترین قسمت هایی است که می تواند برند شما را نیز به یک نام ماندگار تبدیل کند. برای اینکه کاربران آدرس سایت شما را ملکه ذهن خود کنند باید یک دامنه مناسب و با معنی و مرتبط به حوزه کسب و کار و فعالیت خود داشته باشید حتی اگر مجبور باشید هزینه بیشتری را برای این کار پرداخت نمایید. این هزینه قطعاً در مقابل اهمیت دامنه در طراحی سایت و سئو سایت هزینه ناچیزی خواهد بود. امیدواریم دامنه مورد نظر شما آزاد بوده و بتوانید با هزینه پایه، آن را تهیه کنید.
استفاده از کلمات کلیدی در دامنه سایت
قطعاً استفاده کردن از کلمات کلیدی اصلی طراحی سایت شما در url سایت می توان مزایای متعدد و فراوانی را داشته باشد. مهم ترین و اصلی ترین مزیت این است که کاربران می توانند با مشاهده آدرس سایت شما از محتوای صفحات آگاهی پیدا کنند حال اینکه عنوان سایت شما از طریق پیامک و یا ایمیل و یا هر روش دیگری به دست آنها رسیده باشد تفاوتی ندارد. مورد دیگری که می توان به عنوان مزیت برای استفاده از کلمه کلیدی در آدرس صفحات سایت بیان کرد این است که وقتی آدرس صفحه شما کپی شود حتی اگر از anchor text استفاده نشده باشد خود url این نقش را بر عهده می گیرد و چنانکه در مقالات پیشین سئو سایت و آموزش طراحی سایت اشاره نمودیمtext anchor ها از مؤلفه های مهم موتورهای جستجو در امتیاز دهی به سایت ها می باشند.
طراحی اپلیکیشن طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، طراحی وب سایتثبت شرکت ، ترخیص کالا ، موکت ، لمینت ، دیوار پوش ، پارکت ، کاغذ دیواری چاپ مقاله
استفاده از تگ کانونیکال در URL
اگر مقالات پیشین ما را دنبال کرده باشید یکی از مواردی که در بخش محتوا اشاره کردیم در مورد محتواهای مشابه بود که با چندین url متفاوت بارگذاری می شوند. هر چند گوگل و دیگر موتورهای جستجو برای استفاده از محتواهای شبیه به هم جریمه ای در نظر نگرفته و با فراغ بال می توانید این کار را انجام دهید اما به خاطر داشته باشید که مشکلی وجود دارد و آن این است که اعتبار آن محتوا بین تمامی صفحات مشابه تقسیم می شود و در نتیجه رتبه کُلی مناسبی با آن محتوا کسب نخواهید کرد. راهکار نیز این است که در میان این محتواهای مشابه در طراحی سایت خود یکی را به عنوان محتوای اصلی در نظر بگیرید و از ریدایرکت 301 برای اتصال و ارجاع صفحات مختلف به صفحه اصلی بهره بگیرید. در غیر این صورت بهترین کار استفاده کردن از تگ کانونیکال برای محتواها می باشد.