2018/01/09، 06:11 PM
رمزهای موفقیت در طراحی سایت
برای بدست اوردن معیارهای کاربردی در طراحی سایت توصیه میشود این تست ساده را انجام دهید: میزان موفقیت کاربران سایت. مقصود این است که سعی کنید درصد عملکرد کاربرانی که به طور موفقی تست را به پایان رسانده اند را مشخص کنید. از آنجایی که آمارهای میزان موفقیت، واقعی هستند و به راحتی به دست میایند و این روش مورد علاقه بسیاری از افراد نیز میباشد.
توجه داشته باشید که هیچ عملکردی را نباید به صورت نسبی در این گروه ها قرار داد، عملکرد های موفقیت آمیز، موفقیت آمیز و عملکردهای ناقص، ناقص است. هیچ چیز دیگری در این دو دسته قرار نخواهد گرفت. هیچ گاه موفقیت و یا شکست های نسبی وجو ندارد. اگر به این طریق فکر و عمل کنیم، هرگز نمی توانیم به نتیجه های صد در صدی و صحیحی برسیم.
طراحی سایت با وردپرس / طراحی سایت ترند محور
اعداد بسیار قدرتمند هستند. اعداد ساده ترین راه را برای ارتباط بین یافته های تست کاربردی بودن طراحی سایت به مخاطبین کلی سایت را برقرار میکند. برای مثال سایت amazon .com حدودا 72%از دستورالعمل های کاربردی وب سایت های تجارت الکترونیک را در طراحی سایت خود رعایت کرده است. این موضوع به این معنا است که این وب سایت کاربرد بسیار بالایی دارد، و این موضوع را به یاد داشته باشید که این درصد نشان می دهد که در طراحی سایت همیشه نواقصی وجود دارد.بین داده های آماری و داده های بینشی همیشه چالش هایی وجود دارد.
اگرچه آمارها و اعداد می توانند به ارتباط کاربرد وب سایت تان با نیاز های کاربران وب سایت کمک بسیاری کند، اما هدف از بیشتر تست های کاربردی طراحی سایت این است که طراحی سایت اصولی و عالی ساخته شود، نه این که تنها به نشان دادن اعدادی بسنده کنیم.
بهترین راه برای افزایش کاربرد طراحی سایت این است که به صورت مکرر تست ها کوچکی را اجرا کنیم که این امر بهتر از این است که یک بار یک تست بزرگ را اجرا کنیم. اینگونه تست های کوچک بینش ها و داده ها کیفی را برای شما مهیا میکند، و به اندازه ی معیار های طراحی سایت موفقیت آمیز نیست. اگر کاربران طرز فکر خود را با صدای بلند اعلام کنند به شما کمک میکند تا ایده های آنها را به طور واقعی درک کنید و بدانید که برای آنها چگونه طراحی سایت انجام دهید. که همین موضوع باعث هدر رفتن زمان زیادی میشود.
به همین خاطر، بهترین روش در این زمینه این است که با آمارها و اعداد سر و کار داشته باشیم.
ارزیابی میزان موفقیت طراحی سایتاگرچه آمارها و اعداد می توانند به ارتباط کاربرد وب سایت تان با نیاز های کاربران وب سایت کمک بسیاری کند، اما هدف از بیشتر تست های کاربردی طراحی سایت این است که طراحی سایت اصولی و عالی ساخته شود، نه این که تنها به نشان دادن اعدادی بسنده کنیم.
بهترین راه برای افزایش کاربرد طراحی سایت این است که به صورت مکرر تست ها کوچکی را اجرا کنیم که این امر بهتر از این است که یک بار یک تست بزرگ را اجرا کنیم. اینگونه تست های کوچک بینش ها و داده ها کیفی را برای شما مهیا میکند، و به اندازه ی معیار های طراحی سایت موفقیت آمیز نیست. اگر کاربران طرز فکر خود را با صدای بلند اعلام کنند به شما کمک میکند تا ایده های آنها را به طور واقعی درک کنید و بدانید که برای آنها چگونه طراحی سایت انجام دهید. که همین موضوع باعث هدر رفتن زمان زیادی میشود.
به همین خاطر، بهترین روش در این زمینه این است که با آمارها و اعداد سر و کار داشته باشیم.
برای بدست اوردن معیارهای کاربردی در طراحی سایت توصیه میشود این تست ساده را انجام دهید: میزان موفقیت کاربران سایت. مقصود این است که سعی کنید درصد عملکرد کاربرانی که به طور موفقی تست را به پایان رسانده اند را مشخص کنید. از آنجایی که آمارهای میزان موفقیت، واقعی هستند و به راحتی به دست میایند و این روش مورد علاقه بسیاری از افراد نیز میباشد.
توجه داشته باشید که هیچ عملکردی را نباید به صورت نسبی در این گروه ها قرار داد، عملکرد های موفقیت آمیز، موفقیت آمیز و عملکردهای ناقص، ناقص است. هیچ چیز دیگری در این دو دسته قرار نخواهد گرفت. هیچ گاه موفقیت و یا شکست های نسبی وجو ندارد. اگر به این طریق فکر و عمل کنیم، هرگز نمی توانیم به نتیجه های صد در صدی و صحیحی برسیم.
طراحی سایت با وردپرس / طراحی سایت ترند محور